آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

اجرای «دو روی سکه» توسط حسن فتحی و مجری ممنوع‌الکار!



ژیلا صادقی قرار است برنامه جدید تلویزیونی 'دو روی سکه' را به همراه حسن فتحی اجرا کند.

حسن فتحی و مجری ممنوع‌الکار

به گزارش شبکه ایران ژیلا صادقی مجری شناخته شده تلویزیون به تازگی در گفت‌وگویی از بازگشت به تلویزیون و اجرای برنامه جدید "دو روی سکه" پس از دوسال ممنوع‌الکاری خبر داده است.

وی در گفت‌وگویی با تماشا ضمن اعلام این مطلب از اجرای این برنامه در کنار کارگردان نام آشنای سینمای ایران، حسن فتحی خبر داده و گفته است: این روزها من و حسن فتحی در حال کار روی اجرای برنامه ای هستیم که ماحصل 10 سال اجراهای زنده من روی آنتن تلویزیون خواهد بود. دوست دارم آن ژیلای 5 ساله ای که جلو آمد، نوجوان شد، بعد به جوانی رسید و بعد تبدیل به یک خانم محترم شد، این بار در قالبی جدیدتر نشان دهم. بالاخره مردم جامعه ما دوست دارند یک خانم پخته تر را نیز ببینند. فکر می کنم تلفیق تجربه کارگردان خوش فکری چون حسن فتحی و تجربه اجراهای من اتفاق خوبی باشد.

متاسفانه مورد حسادت قرار گرفتم

صادقی در بخش دیگر این مصاحبه درباره حضورش در تبلیغات یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی که سر و صدای زیادی راه انداخت و باعث لغو قراردادش با این شرکت شد گفته است: من اولین مجری ایران هستم که وارد فضای تبلیغات شد و این راه را برای همه باز کرد اما متاسفانه این اتفاق مورد حمایت هنرمندان قرار نگرفت، در اصل بیشتر مورد حسادت قرار گرفتم و این راه بسته شد! من به واسطه کمک بعضی از مدیران توانستم این راه را باز کنم. ما می توانستیم خیلی در این مسیر موفق باشیم؛ اصلا چنین کاری استاندارد خیلی از کشورهای دنیاست که از چهره هنرمندانشان استفاده کنند. ما ابزاری به قضیه نگاه نمی کردیم؛ اینکه بیاییم از حضور یک زن برای فروش محصولات استفعاده کنیم؛ ما می خواستیم شیوه صحیح زندگی کردن را بیاموزیم. می خواستیم به مردممان بگوییم با چه خریدی می توانند هم به صرفه تر عمل کنند هم استفاده بهینه تری ببرند. انتظار داشتم مسئولان از من حمایت کنند اما متاسفانه مورد حسادت قرار گرفتم. مجری اگر مجری باشد، متخصص باشد، جایگاهش را خوب تعریف کند، خلاق باشد و علم مارکتینگ را بداند (که امروز تب تندی در تمام رسانه های دنیا دارد)، درآمد خوبی خواهد داشت. جایگاه قابل قبول و زندگی با آرامشی را تجربه خواهد کرد و می تواند با عشق جایگاهی را برای خودش تعریف کند که هنرمند قابلی به حساب بیاید.

حسن فتحی از من با عنوان «سرمایه» یاد کردند

این مجری در مورد دو سال ممنوع الکاری اش توضیح داده است: در این دو سال اتفاقاتی برای من افتاد که نتوانستم روی آنتن باشم، بنابراین احساس کردم این اتفاقات من را از دنیای هنر دور می کند. دروغ نگویم، یک مقدار وسوسه شدم که سراغ بازیگری بروم چون پیشنهادات خیلی خوبی به من شد، از جمله پیشنهادهایی که از آقای «حسن فتحی» گرفتم و ایشان در برنامه «سین مثل سریال» از من با عنوان «سرمایه» یاد کردند و گفتند توانایی بازیگری را در من می بینند. صادقانه بگویم در مرحله قرار گرفته بودم که داشتم تصمیم به بازیگری می گرفتم اما نتوانستم با خودم کنار بیایم./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------