آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

آیا چاووشی برای سنتوری 2 می خواند؟



اخبار,اخبار فرهنگی,محسن چاوشی

اخبار فرهنگی - آیا چاووشی برای سنتوری 2 می خواند؟

مشتاقان همکاری دوباره‌ی چاوشی با مهرجویی، به این دلیل که او به مهرجویی و تاثیر "سنتوری" بر زندگی هنری‌اش ارادت خاصی دارد، دلشان را گرم کرده‌اند که دوباره چاوشی سنتوری‌خوان می‌شود.

چندی پیش داریوش مهرجویی کارگردان فیلم ˝سنتوری˝ خبر از ساخت قسمت دوم این فیلم سینمایی محبوب داد فیلمی که با صدای محسن چاوشی تبدیل به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های موسیقی محور سینمای بعد از انقلاب شد و حالا مسئله این است که آیا مهرجویی و چاوشی دوباره همکاری خواهند کرد؟

"سنتوری ۲" در مرحله نوشتن فیلمنامه است و  به‌زودی وارد مراحل انتخاب عوامل و دیگر مراحل ساخت خواهد شد. حال که "سنتوری ۲" در شرف ساخته شدن است، اصلی‌ترین سوالی که پیش می‌آید مربوط می‌شود به حساس‌ترین مبحث فیلم یعنی موسیقی آن.

 سنتوری یک فیلم موزیکال است که طبعا همان اندازه که بازیگر نقش اولش مهم است، صدای بازیگر نقش اول آن هم اهمیت دارد؛ پس به ناچار سنتوری بدون دو شخصیت ساختنی نیست، یکی بهرام رادان و دیگری صدای بهرام رادان یعنی محسن چاوشی.

مشتاقان همکاری دوباره‌ی چاوشی با مهرجویی، به این دلیل که او به مهرجویی و تاثیر "سنتوری" بر زندگی هنری‌اش ارادت خاصی دارد، دلشان را گرم کرده‌اند که دوباره چاوشی سنتوری‌خوان می‌شود.

محسن چاوشی در حال بررسی پیشنهاد مهرجویی بوده و همچنان جوابی قطعی به آن داده نشده است. از سوی دیگر هنوز نامی از اردوان کامکار خالق ملودی‌های سنتوری اول برده نشده.

 اظهار نظر اردوان در سال 1389 و پس از دیده شد فیلم حواشی بسیاری به وجود آورد، تا جایی که این سنتورنواز برجسته ناگزیر به توضیحاتی شد. او اعلام کرد که اگر موسیقی فیلم ساختن تجربه همکاری با هنرمندی مثل مهرجویی باشد علاقمند به ادامه در این کار هست البته که اردوان بعد از سنتوری موسیقی فیلم دیگری کار نکرد و هنوز هم نامی از او به عنوان آهنگساز "سنتوری 2" برده نشده است.

یقینا بخش عمده موفقیت سنتوری اول به موسیقی زیبای اردوان کامکار و صدای محسن چاوشی باز می‌گردد حالا باید دید که برای سنتوری 2 این ترکیب اتفاق می‌افتد یا نه.

اخبار فرهنگی - هنر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------