آخرین وضعیت جسمانی «شهره سلطانی»



اخبار,اخبار فرهنگی,شهره سلطانی

 

اخبار فرهنگی - آخرین وضعیت جسمانی «شهره سلطانی»

شهره سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با ابراز رضایت از روند بهبود اوضاع جسمانی‌اش، از کسانی که در مدت بیماری از او یاد کرده‌اند، قدردانی کرد. آخرین وضعیت جسمانی «شهره سلطانی»

شهره سلطانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با ابراز رضایت از روند بهبود اوضاع جسمانی‌اش، از کسانی که در مدت بیماری از او یاد کرده‌اند، قدردانی کرد.
 
چندی پیش خبرهایی مبنی بر بیماری شهره سلطانی انتشار یافت، اخباری که نشان می‌داد این هنرمند مدتی به دلیل لزوم سپری کردن دوره‌های درمانی باید از فعالیت‌های هنری‌اش دور بماند. تازه‌ترین اخبار از وضعیت جسمانی سلطانی نشان از آن دارد که دوره‌های درمانی به خوبی سپری شده است.

سلطانی در گفت‌و‌گویی در مورد اوضاع جسمانی‌اش گفت: «این روزها حالم بهتر است. روزهای دشوار بیماری را پشت سرگذاشته‌ام و بسیار خوشحالم که شرایط جسمانی‌ام رو به بهبود رفته و درمان‌ها نتیجه‌بخش بوده است.»
 
این هنرمند با قددرانی از کسانی که در مدت بیماری به یاد او بود، گفت: «بسیاری از مردم و هنرمندان و دوستانم در این مدت از من یاد کردند و به طرق مختلف با من تماس گرفتند و پیگیر وضعیت جسمانی‌ام بودند. این همراهی‌ها برایم امیدبخش و خوشحال‌کننده بود. از کسانی که در تمام این مدت همراهی‌شان قوت قلب من بود، ممنونم.»
 
بهبود اوضاع جسمانی این هنرمند امید آن را به وجود آورده که سلطانی به زودی به عرصه فعالیت‌های هنری بازگردد. «گاهی یه تلفن به خودت بزن» از جمله آخرین کارهایی است که سلطانی در تئاتر کارگردانی کرده است. سلطانی چندی است که درخواست اجرای نمایشی را در تئاترشهر ارائه کرده که منتظر دریافت پاسخ در مورد زمان اجرای آن است.

 

اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------