آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فیلم‌های پخش‌نشده ای از مرتضی پاشایی,امشب در تلویزیون



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

اخبار فرهنگی - فیلم‌های پخش‌نشده ای از مرتضی پاشایی,امشب در تلویزیون

«بعضیا» با اجرای سیدعلی ضیاء این هفته با دو آیتم ویژه درباره زنده‌یاد مرتضی پاشایی را روی آنتن می‌رود.

برنامه تلویزیونی «بعضیا» با آیتم‌های ویژه درباره‌ی زنده‌یاد مرتضی پاشایی روی آنتن می‌رود. آیتم اول مجموعه‌ای از فیلم‌های دیده نشده مرتضی پاشایی است که مربوط به حضور این هنرمند فقید در استادیوم آزادی در جریان بازی‌های لیگ جهانی والیبال و گفت‌وگو با این هنرمند است.

آیتم دیگر نیز شامل گفت‌وگو با هنرمندان و خانواده مرتضی پاشایی است که ضبط و پخش خواهد شد.

بخش‌های دیگر برنامه «بعضیا» مطابق روال معمول پخش می‌شود. این برنامه با اجرای سید علی ضیاء این هفته میزبان مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی است. بذرپاش در سال 88 به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی جوانان در دولت وقت منصوب شد و البته یک سال و چند ماه بعد از این سمت برکنار شد.

ضیاء در برنامه امشب - یکشنبه 25 آبان - در گفت‌وگو با بذرپاش به عنوان کسی که در دوره‌ای جریان‌ساز بود، «بعضیا» را روی آنتن می‌برد.

تاک شو شبانه «بعضیا» در هر قسمت می‌کوشد زوایای دیگری از زندگی شخصی و شغلی افراد جریان‌ساز را کشف کند. ضیاء پیش از این، در قسمت‌های قبلی، میزبان علی کفاشیان (رییس فدراسیون فوتبال)، حمید سوریان (کشتی‌گیر ملی)، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ)، مسعود ده‌نمکی (کارگردان)، محمد موسوی (والیبالیست) و سردار طلایی (نایب رییس شورای شهر) بود.

تاک‌شو جدید شبکه سه با اجرای سیدعلی ضیاء ساعت 22 و 30 دقیقه یکشنبه 25 آبان‌ماه به مدت 70 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------