قسط آخر «ستایش2» پرداخت نشده‌ است



اخبار,اخبار فرهنگی,ستایش2

اخبار فرهنگی - قسط آخر «ستایش2» پرداخت نشده‌ است

رامسین کبریتی بازیگر ثابت فصلهای اول و دوم سریال «ستایش» گفت: هنوز قسط آخر مربوط به دستمزد فصل دوم کار پرداخت نشده است و من هم جزو طلبکاران هستم. امیدوارم با حضور مدیر جدید رسانه ملی این طلب‌ها که فقط مربوط به من نیست و شماری دیگر از هنرمندان را دربرمی گیرد پرداخت شود.

رامسین کبریتی که در سریال "ستایش" در نقش فرزند ارشد حشمت فردوس ایفای نقش کرده است درباره روند تولید فصل تازه این مجموعه گفت: برای حضور در فصل سوم هیچ صحبتی با من نشده است اما شنیده ام که سعید مطلبی فیلمنامه نویس دو فصل قبل مشغول نگارش فصل جدید است.

وی ادامه داد: تا آنجایی که من میدانم حدودا 8 قسمت از فصل جدید که داستان آن در امتداد دو فصل پیشین است نوشته شده است و سعید سلطانی هم علاقه زیادی دارد که در بهترین فرصت کار را کلید بزند اما هنوز زمان قطعی تولید مشخص نیست.

اینطور القا شده که همه بازیگران مرفهند

کبریتی درباره اینکه عدم پرداخت دستمزدها باعث نشده که او بخواهد از طریق حقوقی اعاده حق کند گفت: در هر صنفی هم آدم بدحساب وجود دارد و هم آدم خوش حساب؛ طبیعی است که تهیه کننده بدحساب هم زیاد داریم اما من معمولا خودم را کنار می کشم و درگیر شکایت بازی نمی شوم چون فکر میکنم عرصه سینما یا تلویزیون آن قدر کوچک است که حتی بدحساب ترین تهیه کننده هم دوباره به پست من می خورد.

بازیگر "آواز قو" و "شبهای تهران" با بیان اینکه سازمان یا ارگانی نداریم که بخواهیم برای زنده کردن طلب‌هایمان به آنجا رجوع کنیم اظهار داشت: اینطور القا شده که همه بازیگران از شرایط خوب و ایده آلی برخوردارند در صورتی که اصلا این طور نیست چراکه بسیاری از آنها شغلی جز بازیگری ندارند و زندگی‌شان از این راه می گذرد.

باید نهاد نظارتی قوی وجود داشته باشد برای پیگیری بدحسابی‌ها

این بازیگر افزود: مگر خودم سالی چند کار بازی میکنم؟ بیشتر از سالی دو کار نمی‌شود که دستمزد آن هم خرج یک زندگی معمولی می‌شود؛ در صورتی که بسیاری فکر میکنند همه بازیگران مرفهند.

رامسین کبریتی با اشاره به رفتار غلط برخی تهیه کننده خاطرنشان ساخت: تهیه کننده ای پول عوامل کار قبلی را نمی‌دهد و کار جدیدش را شروع می‌کند و کسی هم کاری به کارش ندارد. در صورتی که باید نهاد نظارتی قوی وجود داشته باشد که چنین بدحسابی‌هایی را پیگیری کند. شکایت کردن ارزش استرس روحی و جسمی که به انسان وارد می کند را ندارد.

"صفر" شخصیت مثبت ندارد


رامسین کبریتی درباره تازه ترین کار سینمایی خود "صفر" گفت: کارگردانی این کار را مسعود یزدانی‌فر انجام داده است که جوانی کاربلد است و خیلی خوب درام را می شناسد.

کبریتی در توصیف فضای این کار افزود: "صفر" فیلمنامه نویی دارد با شخصیتهایی ویژه که تقریبا همگی آنها منفی هستند. جزو معدود فیلمهای ایرانی است که شخصیت مثبت ندارد و سوژه ای درباره قاچاق مواد مخدر دارد.

 

اخبار فرهنگی - میزان

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------