آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

جدیدترین فیلم بهرام رادان اکران می شود



اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان

اخبار فرهنگی - جدیدترین فیلم بهرام رادان اکران می شود

«تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی از همین چهارشنبه 11 آذر ماه جایگزین فیلم «آتش بس2 » در سرگروه سینمایی «فرهنگ» قرار می‌گیرد.

فیلم‌سینمایی « تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی از 11 آذر ماه در سینماهای ایران به نمایش درمی‌آید.

این فیلم اولین فیلم بلند آزیتا موگویی است که در پاییز و زمستان گذشته با تهیه‌کنندگی محمد حسن نجم ساخته شده است، این فیلم در جشنواره سی ویکم از سوی داوران این فستیوال هنری، نامزد دریافت بهترین فیلم ، بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه شد.

«تراژدی» به کارگردانی آزیتا موگویی از همین چهارشنبه 11 آذر ماه جایگزین فیلم «آتش بس2 » در سرگروه سینمایی «فرهنگ» قرار می‌گیرد.

این فیلم داستان زندگی مردی به نام «قاسم» است. مردی که برای جبران غرور از دست رفته‌اش تصمیم عجیبی می‌گیرد. حبیب نگرانش ،زینب مردد و موسی سرگردان و پژما بی‌خبر از همه است اما اتفاق عجیبی در پیش است.

بازیگران این فیلم : مهدی هاشمی ، بهرام رادان ، حسین یاری ، رویا نونهالی ، پانته آ بهرام ، پیام دهکردی ، پژمان هادوی و امید روحانی هستند.

از دیگر عوامل این اثر سینمایی می‌توان از نویسنده فیلمنامه : «رضا کریمی» که بر اساس طرحی از «آزیتا موگویی» فیلمنامه را نگاشته است، بازنویسی فیلمنامه : «خشایار الوند» و «مهدی سجاده چی» ، مدیر فیلمبرداری :«هومن بهمنش» ، تدوین : «محمدرضا مویینی» ،موسیقی: «آریا عظیم نژاد »، طراح گریم: «سودابه خسروی» ، طراح صحنه و لباس: «کامیاب امین عشایری» و تهیه‌کننده‌ی اجرایی و سرپرست تولید: «پژمان هادوی » نام برد.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------