دردسر بازیگر هالیوودی بخاطر فرزند خوانده اش! + عکس



اخبار فرهنگی - دردسر زن زیبای هالیوودی بخاطر فرزند خوانده اش! + عکس

چارليز ترون و شون پن به دليل درست مراقبت نکردن از فرزند خود، به دادگاه فرا خوانده شدند...

اخبار,اخبار فرهنگی,چارليز ترون

 

چارليز ترون و شون پن به دليل درست مراقبت نکردن از فرزند خود، به دادگاه فرا خوانده شدند.


چارليز ترون 39 ساله و شون پن 54 ساله براي گردش و تفريح به يکي از تفرجگاه هاي کاليفرنيا رفته بودند و جکسون پسر خوانده چارليز ترون همراه آنها بود که دچار اين دردسر شدند. گفته مي شود يکي از رهگذران متوجه مي شود جکسون اندکي دورتر از اين زوج مشهور با بداخلاقي در گوشه اي نشسته است. رهگذر براي اينکه ببيند، بچه براي چه ناراحت است، به او نزديک مي شود. 

اخبار,اخبار فرهنگی,چارليز ترون

 اما چارليز ترون به او هشدار مي دهد که نزديک بچه نشود. اين فرد نيز با تصور اينکه يکي از اين دو بازيگر يا هر دو آنها با بچه بدرفتاري کرده اند، با پليس تماس مي گيرد. پليس اندکي بعد اين زوج را دستگير مي کند. اما در نهايت هيچ مدرکي که نشان دهد آنها با فرزند خود بدرفتاري کرده اند، به دست نيامد.

چارليز ترون پيشتر درباره فرزند خود به خبرنگاران گفته بود: او بچه فوق العاده مستقلي است. هشياري او واقعاً مرا متعجب مي کند. او خيلي سريع همه چيز را مي فهمد و درک مي کند. شايد در ابتدا خجالتي به نظر برسد اما بعد ناگهان متوقف ناپذير مي شود. چارليز ترون و شون پن اکنون چند ماه است که روي پروژه «آخرين چهره» کار مي کنند. فيلم را پن کارگرداني مي کند و ترون نيز از بازيگران آن است. خاوير باردم ديگر بازيگر اصلي اين فيلم است.

این دو بازیگر مدتی است به عنوان یک زوج در مجامع ظاهر می‌شوند. نکته حالب در این خبر، حق کودکی است که بالاتر از حقوق ستارگان سینما، بر اساس گزارش یک شهروند دیگر، رعایت می‌شود.

اخبار فرهنگی - کافه سینما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------