آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

وقتی "سلنا گومز" اسب ها را به "جاستین بیبر" ترجیح میدهد! +تصاویر



اخبار فرهنگی - وقتی "سلنا گومز" اسب ها را به "جاستین بیبر" ترجیح میدهد! +تصاویر

داستان قهر و آشتی های پیاپی " سلنا گومز " و " جاستین بیبر " حوصله همه طرفداران ستاره های هالیوودی را سر برده است. این زوج جوان بعد از جدایی جنجالی شان در سال 2012 بارها در فراز و نشیب قرار گرفتند و قهر و آشتی مدام آنها به یک سوژه تبدیل شد.

به گزارش پرداد به نقل از هالیوود نیوز : داستان قهر و آشتی های پیاپی " سلنا گومز " و " جاستین بیبر " حوصله همه طرفداران ستاره های هالیوودی را سر برده است. این زوج جوان بعد از جدایی جنجالی شان در سال 2012 بارها در فراز و نشیب قرار گرفتند و قهر و آشتی مدام آنها به یک سوژه تبدیل شد. بعد از اینکه " سلنا گومز " بارها اعلام کرد از حرکات و رفتارهای بچگانه " جاستین بیبر " خسته شده ، خیلی زود این دو در یک باشگاه ورزشی در حال رقص دیده شدند. اما این بار " سلنا گومز " 21 ساله برای اینکه نشان دهد جاستین جایی در زندگی او ندارد به تنهایی به تعطیلات رفت.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,وقتی


این خواننده جوان هالیوودی در حالی دیده شد که به همراه یکی از دوستانش برای اسب سواری به یک مزرعه تربیت اسب در کلورادو سفر کرد. او درحالی سوژه عکاسان خبری شد که با خوشحالی سوار اسب های گوناگونی شده و از تنهایی اش لذت می برد. او ساعتها به تنهایی با اسب ها مشغول بود و به نظر میرسید اوقات خوشی دارد. " سلنا گومز " در جواب خبرنگارانی که سراغ " جاستین " را از او گرفتند گفت : در حال حاضر ترجیح میدهم خلوتم را با اسب ها پر کنم. متاسفانه جاستین در این میان جایی ندارد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,وقتی

 

 اخبار,اخبار فرهنگی,وقتی

 

اخبار فرهنگی - پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------