از امشب شاهد «دردسرهای عظیم» تلويزيون باشيد



اخبار , اخبار فرهنگی,سریال دردسرهای عظیم,زمان پخش سریال دردسرهای عظیم

 

اخبار فرهنگی - از امشب شاهد «دردسرهای عظیم» تلويزيون باشيد

مجموعه تلویزیونی «دردسرهای عظیم» - به کارگردانی برزو نیک‌نژاد - از شنبه (25 مرداد) روی آنتن شبکه سه سیما قرار می‌گیرد.

این سریال تلویزیونی به نویسندگی علیرضا کاظمی‌پور و سعید جلالی هر شب - از شنبه تا چهارشنبه - ساعت 21 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بازیگرانی چون مهدی هاشمی، جواد عزتی، مهران رجبی، امیرغفارمنش، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مهدی مطلبی، پرستو گلستانی، مریم سعادت ، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، شهین تسلیمی‌ و صفا آقاجانی در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال آمده است: عطیف جوانی که رویای بازیگری را در سر می‌پروراند، ناخواسته درگیر ماجرای عجیب می‌شود که او را دچار دردسرهای فراوان کرده و مسیر زندگیش را دگرگون می‌کند.

سریال تلویزیونی «دردسرهای عظیم» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی و مهران مهام و دارای 26 قسمت 40 دقیقه‌ای است. بازپخش این مجموعه تلویزیونی ساعت 14و 30 دقیقه روز بعد خواهد بود.

پیش از این برزو نیک‌نژاد - کارگردان سریال «دردسرهای عظیم» - خاطرنشان کرده بود، کار کردن برای 75 میلیون بیننده و ذائقه بسیار سخت است. به مفاهیم شیرین و آموزنده در این سریال توجه داشتم.

مهدی هاشمی نیز به عنوان بازیگر اصلی سریال «دردسرهای عظیم» این مجموعه را از دو سریال قبلی خودش بالاتر و جذاب‌تر ارزیابی کرده بود.

 

اخبار فرهنگی - سينما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------