آهو خردمند:اکثر کمدی‌سازان فضای طنز را نمی‌شناسند



اکثر کمدی‌سازان فضای طنز را نمی‌شناسند

اکثر کسانی که فیلم‌های کمدی می‌سازند، فضای طنز را نمی‌شناسند. هدف آن‌ها فقط ساخت فیلمی است که مردم را تحت هر شرایطی بخندانند.

آهو خردمند بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در خصوص معرفی شدن کم ستاره به سینما با وجود داشتن پتانسیل بالای بازیگری بین جوان‌ها گفت: اگر به دوره‌های قبل نیز توجه کنیم، خواهیم دید معرفی ستاره به سینما در حد انگشت شمار بوده که حال حاضر ما نیز از این قاعده مستثنی نیست. عده‌ای آمدند کار کردند و دیگر اسمی از آن‌ها نیست اما کسانی که برای حرفه خود دل می‌سوزانند و به کارشان عشق و علاقه می‌ورزند، خواه ناخواه ماندگار خواهند شد.

وی در مورد تکراری شدن بازیگران در پروژه‌های مختلف اظهار داشت: آنقدر شخصیت‌های فیلمنامه‌ها تکراری شده که شخصیت بازی نشده‌ای باقی نمانده. به این جهت سینما و فیلم‌های ما ضربه خورده است و از طرفی ماندگاری و محبوب ماندن بازیگران در سطح گسترده و در سال‌های زیاد نیز لطمه خواهد دید.

خردمند با بیان این مطلب که متأسفانه فضای طنز فیلم‌های سینمایی به درستی شناخته نشده و هرگز فیلمی را با نام کمدی و طنز تحویل مخاطب نمی‌دهند، بیان کرد: فیلم و تئاتر‌هایی که تحت عنوان کمدی ساخته و نمایش داده می‌شود، به هیچ وجه آن قالب اصلی طنز را ندارد و سبک‌های مختلف کمدی در آن‌ها پیاده نمی‌شود، زمانی در ایران تئاتری تحت عنوان تئاتر لاله‌زاری وجود داشت که اگر به معنای واقعی آن اجرا شود، مخاطبان زیادی در همین دوره پیشرفت تکنولوژی خواهد داشت.

وی ادامه داد: متأسفانه اکثر کسانی که فیلم‌های کمدی می‌سازند، کار بلد نبوده و فضای طنز را نمی‌شناسند. هدف آن‌ها فقط ساخت فیلمی است که مردم را تحت هر شرایطی بخندانند و طنزی سطحی را تحویل آن‌ها دهند.

خردمند درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: دو سال است که کار نکردم و در این مدت حدود 40 کار به من پیشنهاد شد. متأسفانه شخصیت‌های اکثر کار‌های پیشنهادی نقش‌هایی بود که قبلاً بازی کردم و به دلیل عدم تمایل برای بازی در نقش‌های تکراری آن‌ها را رد کردم. در حال حاضر درگیر ترجمه و نقاشی هستم.

 

اخبارفرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------