آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

تصاویر جدید و برهنه کریستین استوارت در پوسترهای تبلیغاتی +عکس



تصاویر جدید و برهنه کریستین استوارت در پوسترهای تبلیغاتی +عکس

کریستین استوارت" هنرپیشه معروف و پرحاشیه 23 ساله هالیوود این روزها حواشی زیادی را به همراه داشته است. بعد از جدایی اش از "رابرت پتینسون" ستاره مجموعه "گرگ و میش" در پی رسوایی اخلاقی اش با یک کارگردان متاهل کریستین استوارت به چهره ای منزوی و منفور در میان هواداران تبدیل شد.

"کریستین استوارت" هنرپیشه معروف و پرحاشیه 23 ساله هالیوود این روزها حواشی زیادی را به همراه داشته است. بعد از جدایی اش از "رابرت پتینسون" ستاره مجموعه "گرگ و میش" در پی رسوایی اخلاقی اش با یک کارگردان متاهل کریستین استوارت به چهره ای منزوی و منفور در میان هواداران تبدیل شد.

 

کریستین استوارت,عکس های کریستین استوارت

 

بعد از آن همه جا صحبت از عصبی بودن و ناراحتی های وی بعد از جدایی از "رابرت پتینسون" به گوش میرسید. این بار او با حضورش در یک پوستر تبلیغاتی عطر، چهره ای جدید از خود نشان داده و سوژه داغی را برای رسانه های هنری بوجود آورد.
این هنرپیشه 23 ساله برای حضور در این پوستر تبلیغاتی متعلق به شرکت "بلانچیاگا" تصویری برهنه از خود به نمایش گذاشت که باعث تعجب همگان شد. این تصویر که به صورت سیاه و سفید تهیه شده است ، " کریستین استوارت " را در حالیکه پشت به تصویر دارد و تنها چهره اش مشخص است به صورت برهنه نمایش میدهد. این درحالی است که یک ساقه پر گل از گلهای رنگی دور او پیچیده و روی شانه هایش میرسد.

 

کریستین استوارت,عکس های کریستین استوارت

 

وی از اوایل سال 2012 میلادی همکاری خود را در زمینه تبلیغات با این شرکت آغاز کرده است و گفته میشود یک دوست نزدیک وی که کارگردانی نام آشنا در هالیوود است او را به مدیر این کارخانه عطر معرفی کرده است
او اخیرا در برلین به سر میبرد و در حال بازی در فیلم جدیدش با عنوان " سیلسی ماریا" است...../pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------