آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مرتضی پاشایی به ICU منتقل شد+تصاوير



وخامت وضع جسمانی خواننده محبوب و جوان ايران
اخبار فرهنگی - مرتضی پاشایی به ICU منتقل شد+تصاوير

مرتضي پاشايي خواننده محبوب موسيقي پاپ ايران روز جمعه با وخامت وضع جسماني‌اش به بخش آي سي يو بيمارستاني در تهران منتقل شد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مرتضی پاشایی

 

اين خواننده جوان موسيقي ايران در ادامه مبارزه با بيماري سخت، از چند روز پيش در بيمارستان بستري شد و در وبسايت خود همزمان با شبهاي دهه اول محرم و عزاداري حسيني، خطاب به هوادرانش نوشته بود: سلام برای ادامه درمانم یه چند روزی بیمارستانم. هر سال تو این شبها جایی بودم که دلم می خواست. امسال قسمت نشد. شما که می رین به یاد منم باشین. دوستتون دارم تا ابد.

 

شادمهر عقیلی خواننده ايراني مقيم آمريكا در پيامي كه در سايت پاشايي منتشر شد نوشت: هنرمند خوب کشورمون مرتضی پاشایی عزیز که این روزها داره با بیماری میجنگه و در عین حال به کار و فعالیت هنریش ادامه میده.برایش آرزوی سلامتی میکنم و امیدوارم به زودی بتونه با سلامتی کامل بازهم مثل گذشته کارهای زیبا ارائه بده. مرتضی پاشایی در پاسخ به عقيلي هم پاسخ داد: ممنون از شادمهر عزیز برات آرزوی بهترین ها رو دارم.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مرتضی پاشایی

 

رضا صادقی هم در پيامي نوشته بود: سلام به همه دوستان جانم، توى اين شبهايى كه به هر بهانه ايي وصل ميشين اين جون با عشق و با هنر سرزمين رو دعا كنين، نميدونم چرا ولى امشب يكدفعه دلم براش دعا كرد.... مرتضى پاشايى يك جون با اخلاق كه من قلبا دوسش دارم و صميمانه دعا ميكنم امشب براش، شماها هم با درون صاف و زيباتون براش از خدا سلامتى و ارامش بخواهين..... امين. مرتضی پاشایی هم چنين به صادقي پاسخ داد: ممنون از رضا صادقی عزیزم امیدوارم هرجا که هست موفق و پیروز باشه.


از سوي ديگر قاسم كويتي پور مداح و خواننده ترانه هاي حماسي و اجتماعي نيز جمعه شب در برنامه اي در شبكه سه سيما از مردم خواست براي سلامتي مرتضي پاشايي دعا كنند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , مرتضی پاشایی

 

گفتني اينكه مرتضی پاشایی متولد ۱۳۶۳ در تهران است و در رشته گرافیک تحصیل کرده است. وی فعالیت موسیقی را از ۱۴ سالگی با نواختن گیتار آغاز کرد. دلخوری، یکی بود یکی نبود، به خدا، بیا برگرد، تنهایی، آرزو، برو، عشق یعنی این، در دقیقه آخر، ستایش، مثل شیشه، جاده یک طرفه و یکی هست، نگران منی، قلبم رو تکراره و … از جمله آثار این خواننده جوان و مجبوب کشورمان است. حدودا از آذر سال ۹۲ پزشکان تشخیص دادند مرتضی پاشایی بیماری سرطان دارد.
اخبار فرهنگی - بهارنیوز

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------