آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

افراط ستاره ها در جراحی زیبایی +عکس



اخبارفرهنگی - افراط ستاره ها در جراحی زیبایی +عکس

رواج انواع جراحی‌های زیبایی در سال‌های اخیر آنقدر شدت یافته که حالا دیگر به صورت مسئله‌ای عادی با آن برخورد مي‌شود. با این حال گاهی تعدد این جراحی‌ها می‌تواند اوضاع را برای بعضی افراد مثل بازیگران و چهره های معروف نگران کننده و بحرانی کند .

رواج انواع جراحی‌های زیبایی در سال‌های اخیر آنقدر شدت یافته که حالا دیگر به صورت مسئله‌ای عادی با آن برخورد مي‌شود. با این حال گاهی تعدد این جراحی‌ها می‌تواند اوضاع را برای بعضی افراد مثل بازیگران و چهره های معروف نگران کننده و بحرانی کند .افراط در جراحی‌های زیبایی به‌خصوص در مواقعی که شاید اصلا لزومی به استفاده از این روش نباشد، می‌تواند مترادف با پایان زندگی حرفه‌ای بعضی از این افراد باشد. اگرچه آنها برای حفظ زیبایی و نشاط سراغ این جراحی‌ها می‌روند اما نتیجه درنهایت چیز دیگری از آب در می‌آید.

مصداق این ادعا افرادی هستند که به‌دلیل زیاده روی در جراحی زیبایی شغل‌شان را تقریبا از دست داده‌ا‌ند. هواداران این هنرمندان آنها را با چهره‌های جدیدشان نپذیرفتند و این موضوع معنایی جز پایان کار آنها نداشت. آنها بعد از این جراحی‌ها مقابل آیینه ایستادند و کسی را دیدند که هیچ نشانی از خودشان نداشت!

بروس جانر

اخبار,اخبارفرهنگی ,جراحی زیبایی ستاره ها

قهرمان المپیک، دارنده مدال طلای این مسابقات در رشته دوومیدانی، یک حرفه‌ای تمام‌عیار و یک ستاره ورزشی سرشناس. مدال طلایی که به واسطه قابلیت‌هایش در المپیک تابستانی مونترال در سال 1976 برگردنش آویخته شد هنوز از خاطر هوادارانش پاک نشده است. بعد از آن بود که با کریس جانر ازدواج کرد و البته مصمم شد تا شهرتش را با ادامه فعالیت‌هایش در زمینه‌های دیگر بیشتر کند. او وارد عرصه هنر شد. در فیلمی که شکست بزرگی خورد بازی کرد و در بعضي دیگر از برنامه‌های ویدئویی خانگی حضور پیدا کرد. از این زمان به بعد او نه‌تنها به عنوان یک ورزشکار قهرمان بلکه به‌عنوان کسی که در فعالیت‌های هنری هم دستی بر آتش داشت شناخته می‌شد.


در سال 1984 اما بروس جانر با عمل جراحی بینی و لیفتینگ پوست صورت آن هم در 35سالگی بار دیگر همه توجهات را معطوف خود کرد. تغییر چهره این مرد اما به مذاق هوادارانش خوش نیامد. او خیلی آرام از فعالیت‌های قبلی‌اش کنار گذاشته شد و در فهرست کسانی قرار گرفت که جراحی‌های زیبایی به عمر حرفه‌ای‌اش پایان داد. بروس جانر به همین سادگی خانه‌نشین شد.

جنیفر گری

اخبار,اخبارفرهنگی ,جراحی زیبایی ستاره ها

او بازیگر محبوب و دوست‌داشتنی دهه 80 بود. هنرنمایی جنیفر گری در فیلم رقص کثیف از او ستاره‌ای بی‌چون و چرا ساخته بود هر چند این سعادت خیلی بادوام نبود چرا که 3 سال بعد از فیلم رقص کثیف جنیفر گری بینی‌اش را به تیغ جراحی سپرد و این اتفاقی بود که تقریبا مترادف شد با پایان دوران اوج این بازیگر. بعد از عمل بینی، ‌جنیفر نقش‌های بسیاری را از دست داد چه اینکه چهره جدید او برای طرفدارانش یک چهره کاملا غریبه بود و دیگر کمتر کارگردانی جرات کرد ریسک استفاده از او را در نقش‌های مهم فیلم‌هایش به جان بخرد. جنیفر گری درباره این اتفاق می‌گوید: به‌عنوان یک ستاره سینما و تلویزیون به اتاق عمل رفتم و وقتی از اتاق عمل بیرون آمدم دیگر جنیفر گری مشهور نبودم، بلکه یک آدم بی‌نام و نشان بودم که هیچ شباهتی به جنیفر اصلی نداشت. هیچ اثری از آثار چهره خودم باقی نمانده بود، حتی برای خودم هم یک غریبه بودم. با ناپدید شدن بینی واقعی جنیفر روی صورتش و از بین رفتن آن قیافه آشنا، گویی پیشه بازیگری هم از زندگی او بیرون رفت و جنیفر دیگر هرگز نتوانست روزهای اوج خود را تجربه کند.

لارا فلین بویل

اخبار,اخبارفرهنگی ,جراحی زیبایی ستاره ها

او بابت نقش‌آفرینی در تلویزیون بارها عنوان بهترین بازیگر را از آن خود کرد. بازی در twin peaksو the practice دو بار عنوان بهترین بازیگر تلویزیونی را به لارا اختصاص داد. بعد از آن بود که با بازی‌های فوق‌العاده در فیلم‌های دنیای وین و سعادت بیش از پیش پتانسیل بالای خود را به نمایش گذاشت. در سال 90 اما همه چیز ناگهان تغییر کرد. لارا بدون هیچ محدودیتی خود را در بند انواع جراحی‌های زیبایی محصور کرد تا جایی‌که بعد از مدتی دیگر هیچ شباهتی بین لارایی که عنوان بهترین بازیگر تلویزیونی را به خود اختصاص داده بود و لارای جدید باقی نماند. کشتی لارا به گل نشست. جراحی‌های متعدد زیبایی او سدی شد برای ادامه حضور پررنگ و موفق وی در عرصه سینما و تلویزیون. تعداد نقش‌های پیشنهادی به حداقل رسید و لارا آرام‌آرام از حرفه‌اش کنار گذاشته شد.

مگ رایان

اخبار,اخبارفرهنگی ,جراحی زیبایی ستاره ها

مگ رایان دختر محبوب همسایه در سریال «وقتی هری سالی را ملاقات کرد»، بود. او در نقش خود بسیار خوش درخشید و همه توجهات را متوجه خود کرد اما این روزها دیگر اثری از آن چهره سابق در صورت مگ باقی نمانده است. اگرچه او هرگز شایعات را تايید نکرد اما از قرار معلوم تزریق لب و بوتاکس‌های پی‌درپی باعث این همه تغییر در چهره این بازیگر شد تا جایی که دیگر کمتر کسی به او پیشنهاد حضور در نقشی را داد تا بلكه بار دیگر بتواند قابلیت‌هایش را در بازیگری اثبات کند. ظاهرا جراحی‌ها حدود سال 1996 شروع شد و درنهایت بعد از کلی تغییر شاخص در چهره این بازیگر دیگر هیچ‌کس او را در نقشی قابل‌توجه ندید. به همین سادگی بازیگری که می‌توانست به یک ستاره در حرفه‌اش تبدیل شود، افول کرد؛ افولی که ثمره جراحی‌های زیبایی بیش از حد او بود.

هیدی مونتگ

اخبار,اخبارفرهنگی ,جراحی زیبایی ستاره ها

او با شوی تلویزیونی the hill مشهور شد و نامش بر سر زبان‌ها افتاد. درست وقتی که کارگردان‌های سینما و تلویزیون او را در جمع یکی از انتخاب‌های خود قرار داده بودند اقدام عجیبی کرد. یک روز و 10 جراحی زیبایی از هیدی چهره‌ای کاملا متفاوت ساخت! این اقدام پر سر و صدا عملا باعث شد او کارش را از دست بدهد. هیدی در شرایطی با 10 عمل جراحی یک خودکشی واقعی کاری کرد که همه از پتانسیل بالای او برای نقش‌آفرینی حرف می‌زدند و تا تبدیل شدن به یک ستاره فقط یک قدم فاصله داشت. او در حال حاضر کاملا شبیه باربی شده؛ عروسک‌هایی که دیگر حتی به عنوان اسباب بازی هم از مد افتاده‌ به حساب می‌آیند!

چرا جراحی زیبایی درمیان ستاره ها پرطرفدار است ؟

راهي براي  ديده شدن
با ورود به عرصه‌هايي مثل بازيگري، افراد وارد يك دنياي نمايشي مي‌شوند كه يكي از رگه‌هاي شخصيتي «خودشيفتگي» يا «نمايشي بودن» را در آنها تقويت مي‌كند. البته بايد تاكيد كنيم همه ما رگه‌هاي متفاوت شخصيتي داريم و برجسته شدن يك رگه به معناي ابتلاي فرد به اختلال رواني نيست. چهره‌هاي سرشناسي كه اين رگه‌هاي شخصيتي در آنها تقويت مي‌شود مگر در موارد نادر- دچار اختلالات رواني نيستند، بلكه خود را به موجي سپرده‌اند كه شغل‌‌شان اقتضا مي‌كند.

توجه ديگران از زيبايي مهم‌تر است

فردي كه رگه شخصيتي خودشيفته در او قوي‌تر است، فكر مي‌كند همه دوستش دارند و نمي‌تواند باور كند كه مورد توجه كسي نيست. چنين فردي تصور مي‌كند همه نگاه‌ها به سمت اوست و به همين دليل رفتارهايي به نمايش مي‌گذارد كه توجه بيشتري را به خود متمركز كند. از سوي ديگر فردي كه رگه شخصيتي نمايشي دارد، دوست دارد از طريق ظاهر، چهره و قيافه‌اش توجه بيشتري را جلب كند و تمركز ديگران بر اين ويژگي‌هاي او برايش اهميت زيادي دارد.

اخبار,اخبارفرهنگی ,جراحی زیبایی ستاره ها

با زشت شدن مشكلي ندارند
گرچه در برخي موارد اين چهره‌ها نتيجه‌اي نامطلوب از جراحي‌شان مي‌گيرند، اما واقعيت اين است كه براي آنها نتيجه عمل اهميت چنداني ندارد، بلكه خود اتفاق مهم است. انجام عمل به آنها آرامش مي‌دهد و احساس مي‌كنند براي بيشتر ديده شدن قدمي برداشته‌اند و بسياري از آنها حتي پس از گرفتن نتيجه‌هاي نامطلوب، حاضر نيستند موفقيت‌آميز نبودن نتيجه را بپذيرند.

رسانه‌ها را خبر مي‌كنند
گرچه ابتلا به «خود زشت‌پنداري» يكي از دلايل گرايش افراطي به جراحي‌هاي زيبايي است، اما نمي‌توانيم بازیگران و چهره‌هاي سرشناسي كه مي‌خواهند از طريق عمل‌ها توجه بيشتري را جلب كنند، در گروه مبتلايان به اين اختلال بدانيم چراكه فضايي كه اين افراد در آن قرار مي‌گيرند، از آنها مي‌خواهد چنين رفتاري را در پيش بگيرند و كمتر كسي در ميان آنهاست كه آنقدر توانايي داشته باشد كه براي ديده شدن در رسانه‌ها و جلب توجه هواداران، احساس نياز به چنين اقدام‌هايي نكند.

اخبارفرهنگی - مجله سیب سبز/برترینها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------