ستاره هایی که از ابتدا بچه پولدار بودند



اخبارفرهنگی - ستاره هایی که از ابتدا بچه پولدار بودند

کدام ستاره ها قبل از معروف شدن هم حساب های بانکی تپلی داشته اند؟

اغلب ما هیچ گاه به شهرت و ثروت دست نمی یابیم، که مسئله ای کاملا طبیعی است، زیرا تنها درصد کمی از مردم به این دو دست پیدا می کنند. با این حال برخی ثروتمند به دنیا  می آیند و خودشان نیزشهرت و ثروت بیشتر را به دست می آورند. شاید عادلانه به نظر نرسد، اما بسیاری از این افراد، ولی نه همه آنها،  پولدار با استعداد و باهوش نیز هستند.  کدام ستاره ها قبل از معروف شدن هم حساب های بانکی تپلی داشته اند؟

1.    رابین ثیک (15 میلیون دلار)

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره های بچه پولدار

رابین ثیک خواننده و پسر آلن ثیک است. آلن ثیک در یکی از برنامه های معروف تلویزیونی دهه 80 به نام «Growing Pains » بازی می کرد، ولی با این که از آن زمان خیلی در دنیای رسانه حضور نداشته است، از چهره های معروف به ویژه در کشور خود  کانادا به حساب می آید. هرچند آلن در یک برنامه خانوادگی ایفای نقش می کرد، پسرش رابین پولش را از راه ساختن آهنگ ها و موزیک ویدیوهای با محتوای نامناسب به دست می آورد. معروف ترین آهنگ او «Blurred Lines  »است.

2.    پائول گیاماتی (25 میلیون دلار)

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره های بچه پولدار

ظاهر پائول گیاماتی هیچگاه شبیه به هنرپیشه های بزرگ هالیوودی نبوده است، اما به واسطه آشنایانی که داشته است توانسته است به این موقعیت دست پیدا کند. او پسر «بارت گیاماتی» است، نامی که اگر از طرفداران بیسبال باشید به گوشتان آشنا خواهد آمد. بارت عضو هیئت لیگ ملی  و MLB بود.

پائول پس از ارث زیادی که به او رسید و با درآمدی که از هنرپیشگی کسب کرد توانست دارایی خود را به 25 میلیون دلار برساند. با وجود اینکه بهترین نقشش را در فیلم »راه های فرعی» بازی کرده است جوانترها او را بیشتر با فیلم «دروغگوی چاق گنده» می شناسند که هرچند فیلم خوبی نیست ولی به نظر می رسد مردم آن را بیشتر دوست دارند.

3. psy با ( 25 میلیون دلار)

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره های بچه پولدار

PSY با آهنگ «Gangnam Style »  به شهرت جهانی دست یافت. این آهنگ او بیش از دو میلیارد بار در سایت یوتیوب بازدید شد، رکوردی که در تاریخ سابقه نداشته است. اما او که از خانواده ای بسیار پولدار از ناحیه گانگنام است پیش از کسب این شهرت جهانی نیز ثروت بسیاری داشته است.

پدر او مدیر اجرایی یک شرکت تولید کننده محصولات نیمه رسانا بود، شغلی که حتی اگر به اندازه خوانندگی جالب نباشد هم درآمد خوبی دارد. اگر به خاطر خوانندگی نبود او نیز شغل پدرش را ادامه می داد. اما او شغلی که دوست داشت را ادامه داد. آهنگ او هرچند برای ما نامفهوم باشد، بزرگ و کوچک، اهل هرکجای دنیا که باشیم همراه با آن زمزمه کرده و می خوانیم.

4.    آدام لوین (35 میلیون دلار)

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره های بچه پولدار

آدام لوین زندگی خیلی آرامی نداشته است. او در نوجوانی به صورت تفریحی مواد مخدر مصرف می کرده است و زمانی که خیلی جوان بوده است والدینش متارکه کرده اند. با این همه خانواده او ثروت قابل توجهی داشته است. عموی او نویسنده و پدرش صاحب مجموعه ای از فروشگاه های کوچک زنجیره ای بوده است.

گروه او که در ابتدا با نام Kara’s Flowers شروع به کار کرد، در یک گاراژ تمرین می کرد و آنها در یک مهمانی خصوصی برای اولین بار درخشیدند. کار گروه از همان زمان گرفت وبا نام جدید «مارون فایو» به موفقیت های گسترده ای دست پیدا کرد و آدام به ثروت فراوانی دست پیدا کرد. او آنقدر ثروتمند شده است که برخی فکر می کنند به «انجمن مخفی اشراقیون» پیوسته است. ممکن است این شایعه حقیقت داشته باشد ولی تا به حال تایید نشده است.

5.    چوی چیس (50 میلیون دلار)

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره های بچه پولدار

چوی چیس در خانواده سرشناسی متولد شده است. به شجره نامه خانوادگی او که مراجعه کنید افراد معروفی از قبیل ویراستار مجله، نوازنده پیانو، افسر نیرودریایی جنگ جهانی دوم، هنرمند، خواننده اپرا و وارث شرکت کرین دیده می شوند. زمانی که چوی بسیار کوچک بود پدر و مادرش از هم جدا شدند و و پدرش با خانواده پولدار فالگر وصلت کرد که صاحب یک کارخانه بسیار معروف قهوه بودند. چیس تبدیل به یک هنرپیشه و کمدین معروف شد که در زمینه های سیاست،محیط زیست و امور خیره به صورت جدی فعالیت می کند.

6.    اندرسون کوپر (100 میلیون دلار)

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره های بچه پولدار

اندرسون کوپر در یک خانواده بانفوذ بزرگ شده است و خاندانش از میلیونرهای خانواده «واندربیلت» بوده اند. او از طریق نفوذ خانوادگی اش توانست برای یک دوره کاراموزی در سازمان سیا پذیرش بگیرد، کاری که بدون گذراندن دوره های رسمی آموزشی اگر چنین خانواده پرنفوذی نداشته باشید تقریبا غیرممکن است. ولی اندرسون تصمیم گرفت به روزنامه نگاری روی بیاورد. اندرسون با اخبار شبکه یک (که هر روز صبح در مدارس به نمایش گذاشته می شود) شروع کرد. او با ABC و CNN نیز کار کرده است. با این حال اگر شما زمینه خانوادگی نظیر اندرسون ندارید، بدون داشتن مدرک دانشگاهی بعید است بتوانید چنین موقعیتی بدست بیاورید.

7.    تیلور سوییفت (105 میلیون دلار)

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره های بچه پولدار

همه ما می دانیم که صنعت بانکداری برای کسانی که می خواهند ثروتمند شوند انتخاب مناسبی است. پدر تیلور یک مشاور اقتصادی، پدر بزرگش رئیس بانک و پدر پدربزرگش رئیس بانک و پدر پدر پدربزرگش نیز رئیس بانک بوده است. بله، درست متوجه شدید، چهار نسل موفقیت اقتصادی!

خانواده تیلور از پنسیلوانیا به نشویل مهاجرت کردند تا او بتواند در زمینه موسیقی کانتری فعالیت کند. از آن زمان او آهنگ هایی ساخته است که ورد زبان همه شده و همه جا خوانده می شوند. برادر کوچک تیلور هم به تازگی از دانشگاه نوتردام فارغ التحصیل شده و اوضاع خوبی دارد. البته نمی توان تاثیر خانواده تیلور را در این موفقیت نادیده گرفت.

8.    مایلی سایرس (150 میلیون دلار)

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره های بچه پولدار

اگر آهنگ معروف «Achy Breaky Heart » (سال 1992) را به خاطر داشته باشید پس «بیلی ری سایرس»، پدر مایلی، را می شناسید. بعد از این آهنگ بیلی تا چند سالی با آهنگ هایش جزء برترین های سبک کانتری بود، اما این موفقیت چندان طولی نکشید. با این حال آنقدر از خوتنندگی درآمد کسب کرد که بتواند موقعیت خوبی برای مایلی فراهم کند.

مایلی همراه با پدرش در برنامه تلویزیونی «هانا مونتانا» در شبکه دیزنی ایفای نقش کرده و به شهرت رسید. سپس وارد دنیای خوانندگی شد. آن دختر معصوم برنامه کودک برای همیشه مرده است و شما با خواننده ای عجیب و غریب و غیر قابل پیش بینی رو به رو هستید.

9.    لیدی گاگا (190 میلیون دلار)

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره های بچه پولدار

لیدی گاگا ادعا می کند که خانواده اش از طبقه پایین بوده اند ولی آنها در غرب منهتن زندگی کرده و درآمد زیادی داشته اند. مطمئنا خوانواده اش آنقدر پول داشته اند که بتوانند او را در نیویورک به یک مدرسه خصوصی بفرستند. پدر و مادرش هر دو در زمینه تجارت اینترنتی فعالیت می کنند.

لیدی گاگا یکی از پردرآمدترین افراد در صنعت موسیقی است که آهنگ هایش همیشه در لیست پرفروشترین های بیلبورد قرار دارند و سه تا از آهنگ های او رتبه اول بیلبورد را کسب کرده اند. تورهای کنسرت او بزرگترین منبع درآمدش هستند. لیدی گاگا با این همه درآمدی که دارد می تواند هرلباسی که دلش می خواهد بپوشد ولی با این حال لباس های درست شده از گوشت به تن می کند!

10.    جولیا لوئیس دریفوس (3 میلیارد دلار)

اخبار,اخبارفرهنگی,ستاره های بچه پولدار

بسیاری از مردم وقتی می فهمند که جولیا 3.4 میلیارد دلار دارایی دارد تعجب زده می شوند. درست متوجه شدید میلیارررد دلار! او فقط از هنرپیشگی 200 میلیون دلار درآمد کسب کرده است، ولی ابن مبلغ انگشت کوچک دارایی او نیز نیست.

ولی جولیا این همه پول را از کجا آورده است؟ پدر 82 ساله او ویلیام لوئیس دریفوس، رئیس یکی از شرکت های تامین انرژی است. انرژی در دنیای امروز تجارت بسیار بزرگی است و این شرکت میلیارد دلاری پس از ویلیام به جولیا خواهد رسید. ثروتمند بودن در سرنوشت جولیا نوشته شده است. با این همه جولیا از آن دسته از ستارگانی نیست که موفقیتش وابسته به شانس باشد، او هنرپیشه بسیار با استعدادی است که در فیلم های «ساینفلد» و «معاون رئیس جمهور» بازی بی نظیری از خود ارائه داده است.

اخبارفرهنگی -  برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------