گفتگو با الناز حبیبی بازیگر نقش «عالیه» سریال دودکش



گفتگو با الناز حبیبی بازیگر نقش «عالیه» سریال دودکش

الناز حبیبی با بازی در نقش «عالیه» در سریال «دودکش» حسابی درخشید هر چند که قبل از آن با تجربه ای که در سریال سیروس مقدم به دست آورده بود می شد انتظار داشت که در ادامه مسیر بازیگری اش هم موفق باشد.

الناز حبیبی با بازی در نقش «عالیه» در سریال «دودکش» حسابی درخشید هر چند که قبل از آن با تجربه ای که در سریال سیروس مقدم به دست آورده بود می شد انتظار داشت که در ادامه مسیر بازیگری اش هم موفق باشد. خودش می گوید این دومین تجربه طنز اوست و از حضور در کنار هومن برق نورد و دیگر بازیگران تئاتری کار احساس رضایت می کند. با او گپ کوتاهی زده ایم که در ادامه می خوانید.

بیوگرافی الناز حبیبی, گفتگو با الناز حبیبی


- من در حال حاضر دانشجوی تدوین و فیلمسازی هستم. تدوین را برای این انتخاب نکردم که کارگردان شوم یا حتی تدوینگر. به این خاطر در این رشته تحصیل می کنم که تدوین به همه چیز در حوزه تصویر مربوط می شود. با تدوین یک بازیگر می تواند روی رفتارها و اکت هایش کنترل داشته باشد. نمی گویم که برای بازیگر بودن نیاز به تحصیلات نیست اما خب درباره خودم باید بگویم که من سال ها تئاتر کار کردم و همین الان که دارم تدوین می خوانم هم با لنزها آشنا می شوم هم فیلمبرداری و هم میزانسن ها.

- از کودکی دوست داشتم بازیگر شوم، حتی یادم می آید که وقتی معلم مان برای موضوع انشا می گفت آرزویتان چیست می نوشتم بازیگری. برای همین همیشه به این فکر بودم که بازیگر شوم و به یکباره سر از این دنیا درنیاوردم.

- به نظر من دختران هم سن من در این عرصه فرصت خوبی برای اینکه خودشان را نشان بدهند ندارند برای همین است که شاید بچه های اواخر دهه شصت در بازیگری تا الان کمتر دیده شدند اما با همین بضاعت هم بازیگران خوبی مثل لیندا کیانی، پریناز ایزدیار، هدی زین العابدین و دیگرانی هم هستند که بازیشان خوب است و بی انصافی است اگر بگوییم در این سن بازیگر خوبی نداریم.

بیوگرافی الناز حبیبی, گفتگو با الناز حبیبی


- نمی توان کتمان کرد که بازیگرانی هستند که خیلی راحت وارد این عرصه شدند و با پارتی بازی و شرکت در این میهمانی و آن میهمانی به چشم آمدند اما من اشکالی در این کار نمی بینم چون شک ندارم که این جور آدم ها ماندگار نمی شوند. کسانی ماندگار می شوند که تلاش کنند و خوب ظاهر شوند. ماندگاری در بازیگری، خیلی سخت است.

 

  بیشتر بخوانید: بیوگرافی الناز حبیبی


- من و محمدحسین لطیفی مدت هاست که همدیگر را می شناسیم ولی من تا به الان افتخار همکاری با ایشان را نداشتم. اتفاقا چند بار دیگر هم قرار بوده که با آقای لطیفی کار کنم اما فرصتش جور نشد. هم برای قلب یخی و هم برای روز سوم قرار بود با هم کار کنیم و نشد اما این بار به دفترشان رفتم و فیلمنامه را خواندم خیلی قوی بودو خدا را شکر جور شد. بالاخره دختران هم سن و سال من خیلی دوست دارند که با آقای لطیفی کار کنند. ایشان یکی از کارگردانان بزرگ تلویزیون هستند و سریال کت جادویی شان واقعا خوب بود. من فیلم «عینک دودی» ایشان را هم خیلی دوست دارم.

 

بیوگرافی الناز حبیبی, گفتگو با الناز حبیبی


- پیش از این هم تجربه کار طنز را داشتم. در فیلم «پیتزا مخلوط» هم نقش طنزی داشتم و با این فضا آشنا هستم اما به نظر من «دودکش» طنز نیست، یک کمدی – درام است و گاهی واقعا تلخ است. موقعیت های تلخ جامعه را نشان می دهد و ما متوجه درد و دغدغه مردم می شویم.

- دوست ندارم از بازیگری الگو بگیرم، دوست دارم خودم باشم و کاری که خودم فکر می کنم درست است انجام بدهم اما از میان بازیگران، فاطمه معتمد آریا و پرویز پرستویی را خیلی دوست دارم. اصلا مگر کسی هست که این دو عزیز را دوست نداشته باشد؟

- افتخار می کنم که در کنار بازیگرانی مثل سیما تیرانداز، بهنام تشکر، نگار عابدی و .... کار کردم. این تجربه فراموش نشدنی است ضمن اینکه من واقعا از هومن برق نورد خیلی چیزها یاد گرفتم.

بیوگرافی الناز حبیبی, گفتگو با الناز حبیبی


- من یک سال است که ازدواج کرده ام و خیلی از قسمت های سریال را با خانواده همسرم تماشا کردم و واکنش ها هم مثبت بود. 24 سالگی برای ازدواج از لحاظ شناسنامه ای زود است اما مهم این است که دو طرف به پختگی فکری و عملی رسیده باشند.... /  bartarinha.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------