برای بهشت باید آدم کشت!



اخبار,اخبار فرهنگی,داعش

فیلم ایرانی درباره داعش در راه است: برای بهشت باید آدم کشت!

منوچهر محمدی تهیه کننده سینمای ایران از ارائه فیلمنامه ای با عنوان «برای بهشت باید آدم کشت!» با موضوع مبارزه با گروهک های تروریستی سلفی، تکفیری و مشخصا «داعش» خبر داد.

 منوچهر محمدی تهیه‌کننده سینمای ایران در توضیح فیلمنامه‌ای که با موضوع مبارزه با گروهک‌های تروریستی به وزارت ارشاد ارائه داده است گفت: یکی از راه‌های مهم و تاثیرگذار مبارزه با گروهک‌های تروریستی که به نام اسلام فجایع انسانی انجام می‌دهند تولیدات روشنگرانه در عرصه فرهنگ به ویژه سینما است. از همین رو زمانی که موج کشتار افراد بی گناه در منطقه را دیدم تصمیم گرفتم فیلمنامه‌ای با موضوع مبارزه با گروهک‌های تروریستی سلفی، تکفیری و مشخصا «داعش» به شورای پروانه ساخت در وزارت ارشاد ارائه دهم.


او در ادامه گفت: ساخت فیلم با موضوعاتی از این دست در شرایط بحرانی که منطقه در آن قرار دارد می تواند نوعی مبارزه فرهنگی به شمار آید و اگر مراحل اداری ساخت این فیلمنامه در وزارت ارشاد سریعتر طی شود ما هم ساخت فیلم «برای بهشت باید آدم کشت!» را سریعا آغاز کرده و فیلم را به جشنواره فجر ارائه خواهیم کرد.


این تهیه‌کننده که فیلم سینمایی «فرشته ها با هم می آیند» به کارگردانی حامد محمدی را در نوبت اکران دارد درباره داستان فیلمنامه ارائه شده به وزارت ارشاد گفت: داستان فیلم درباره یک خانواده سنی است که در انگلستان زندگی می کنند. پدر این خانواده استاد دانشگاه و مادر پزشک است و دو فرزند دختر و پسر دارند. این خانواده پیش از این در مصر زندگی می کردند اما به دلایل اختلاف عقیده ای که داشتند به نوعی از این کشور اخراج می شوند و به انگلستان می آیند.


محمدی در توضیح بیشتر داستان گفت: فرزندان این خانواده بزرگ می شوند و در رشته های مختلف تدریس می کنند. در یکی از شبهای لندن به دختر این خانواده تجاوز می شود و پیگیری های پلیس هم کاری از پیش نمی برد. عصبانیت در خانواده و به خصوص در پسر خانواده که «مروان» نام دارد به اوج می رسد و نفرت این عمل در دل پسر می ماند و در نهایت برای انتقام از راه قطر به گروهک تروریستی «داعش» می‌پیوندد و در آموزش‌های این گروهک کارهایی از او می خواهند که از نظر او غیر انسانی است و به همین دلیل از انجام آنها سر باز می زند.


او با اشاره به سرانجام «مروان» شخصیت اصلی فیلمنامه «برای بهشت باید آدم کشت» گفت: پس از اینکه «مروان» از خواسته‌ها و دستورهای گروهک «داعش» سرپیچی می کند به زندان می‌افتد و در زندان متوجه می شود که افراد دیگری هم به همین سرنوشت دچار شده‌اند. وی پس از تلاش برای آزادی از زندان «داعش» ، طی عملیاتی این گروه را لو می دهد و در نهان خود متوجه می شود که آنچه به نام اسلام انجام می شود معنای اسلام واقعی نیست.


تهیه کننده فیلم سینمایی «مهمان داریم» در پایان گفت:‌ در نهایت «مروان» پیش خانواده خود برمی گردد و با نگاه تازه ای به دین مبین اسلام می نگرد. فیلمنامه این فیلم سینمایی بسیار متفاوت است و به همین دلیل «برای بهشت باید آدم کشت!» در اجرا و کارگردانی نیز متفاوت خواهد بود.

اخبار فرهنگی و هنری - مهر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------