«جيسون استاتهام» دچار حادثه شد +عكس



«جيسون استاتهام» دچار حادثه شد +عكس

«بي مصرفها 3» از 15 اوت 2014 روي پرده سينماها مي رود.

 

اتفاق برای استاتهام,بازیگران فیلم بي مصرفها 3


«جيسون استاتهام» بازيگر انگليسي و از ستارگان مطرح اكشن است.  در فيلمهايش او با قرار گرفتن در سخت ترين شرايط در نهايت موفق به فرار مي شود و كمتر او را مغلوب و دستگير مشاهده مي كنيم.

«استاتهام»‌ كه اين روزها فيلم «بي مصرفها 3»‌ را در بلغارستان مقابل دوربين برده در يكي از صحنه هاي تعقيب و گريز دچار حادثه شد و نزديك بود جان خود را از دست بدهد.

«تري كروز» همبازي استاتهام در اين فيلم ، به برنامه «تونايت شو» گفت : «جيسون» در يكي از سكانسها مجبور به راندن يك كاميون بود كه انحراف كاميون به سمت درياي سياه كم مانده بود ، جان او را بگيرد. قرار بر اين بود كه او كاميون را نگه دارد ولي كاميون متوقف نشد و به طرف لنگرگاه درياي سياه رفت. آن زمان بود كه ما متوجه شديم جيسون به همراه كاميون در آب دريا فرو رفته اند. همه با فرياد به طرف محل حادثه دويدند ولي از آنجا كه جيسون قهرمان شنا و شيرجه است موفق شده بود از كاميون خارج شده و خود را به خشكي برساند. البته او اندكي از ناحيه سر دچار جراحت نيز شده بود. او پسر بدي است چون  كه همه را ناراحت كرد!

«بي مصرفها 3» با بازي «سيلوستر استالونه» ، «جيسون استاتهام» ، «جت لي» ، «دالف لاندگرن» ، «رندي لورت» ،‌«تري كروز» ،«آرنولد شوارتزنگر»، «مل گيبسون» ، «وسلي اسنيپس» ، «آنتونيو باندراس» ،«هريسون فورد»، «كلان لوتز» ، «راندا راوسي» ، «ويكتور اورتيز» و «گلن پاول» از ماه گذشته در صوفيه بلغارستان مقابل دوربين رفته و از اوت 2014 به اكران در مي آيد.

«بي مصرفها 3» فيلمي به قلم «كاترين بنديكت» است كه «پاتريك هيوز» آن را كارگرداني مي كند. استالونه در كنار بازيگري ، اين پروژه را تهيه نيز خواهد كرد.

 

اتفاق برای استاتهام,بازیگران فیلم بي مصرفها 3


«بي مصرفها 3» از 15 اوت 2014 روي پرده سينماها مي رود..... /  cinemakhabar.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------