جنیفر لوپز از اعتیادش سخن گفت!! +عکس



جنیفر لوپز از اعتیادش سخن گفت!! +عکس

جنیفر لوپز " 44 ساله یکی از مشهورترین خوانندگان زن در سراسر دنیاست. او به خاطر تناسب اندام و حفظ زیبایی های طبیعی اش  الگوی بسیاری از زنان است اما این خواننده در مصاحبه ای که پشت صحنه برنامه " امریکن آیدل " انجام داد عنوان کرد اعتیادی دارد که قادر به ترک آن نیست.

  جنیفر لوپز,عکس جنیفر لوپز,تصاویر جنیفر لوپز,عکس جدید جنیفر لوپز

 
به گزارش پرداد به نقل از فاکس : "جنیفر لوپز " 44 ساله یکی از مشهورترین خوانندگان زن در سراسر دنیاست. او به خاطر تناسب اندام و حفظ زیبایی های طبیعی اش  الگوی بسیاری از زنان است اما این خواننده در مصاحبه ای که پشت صحنه برنامه " امریکن آیدل " انجام داد عنوان کرد اعتیادی دارد که قادر به ترک آن نیست.

این خواننده محبوب عنوان کرد به کلوچه های شکلاتی اعتیاد دارد و روزانه تعداد زیادی از آنها میخورد، این در حالی است که اکثر زنان هالیوودی از خوردن و حتی نزدیک شدن به انواع شکلات و شیرینی واهمه دارند و آن را مانع رسیدن به تناسب اندام میدانند. جنیفر لوپز در مورد خصوصیات بارز شخصیتی اش گفت عاشق فرزندانش است و شخصی فعال و کاری است و اضافه کرد که متاسفانه بسیار رومانتیک هستم. جنیفر لوپز در خصوص عادتی که خود آنرا اعتیاد می نامد گفت اگرچه میدانم که شرینی جات و شکلات قاتل تناسب اندام است اما فکر میکنم این اعتیادی است که من هرگز قادر به ترک آن نیستم.

اخبار فرهنگی - پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------