جنیفر لوپز در حال ضبط موزیک رسمی جام جهانی 2014 +تصاویر



اخبار فرهنگی - جنیفر لوپز در حال ضبط موزیک رسمی جام جهانی 2014 +تصاویر

در این موزیک ویدئو از خواننده معروف برزیلی "کلودیا لیت" ، "پیت بول" خواننده رپ آمریکایی و "جنیفر لوپز" استفاده خواهد شد.

در این موزیک ویدئو از خواننده معروف برزیلی "کلودیا لیت" ، "پیت بول" خواننده رپ آمریکایی و "جنیفر لوپز" استفاده خواهد شد. این موزیک ویدئو به نام (Ole Ola) به معنی (ما در یکی) انشتار خواهد کرد.  پیش از این "شکیرا" خواننده معروف اسپانیایی و همسر "جرارد پیکه" در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی آهنگی برای این جام به نام (Waka Waka) واکا واکا را اجرا کرده بود.

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,جنیفر لوپز

 

"ژرومه والکه" دبیرکل فیفا در این خصوص اظهار داشت: با حضور کلودیا در کنار پیت بول و جنیفر لوپز، ستارگان موسیقی جهان این موزیک ویدئو طرفداران بسیاری را در جهان به خود اختصاص می دهد. من در مورد موسیقی سنتی برزیل بسیار شنیدم و خوشحام کلودیا برزیلی در قلب این آهنگ قرار دارد و فکر می کنم همه مثل من مشتاقانه در انتظار انتشار این موزیک ویدئو خواهند بود.


کلودیا خواننده معروف برزیلی هم عنوان کرد: من بسیار خوشحالم در کنار این دو هنرمند شگفت انگیز قرار خواهم گرفت و می توانم فرهنگ کشورم را از این طریق به همگان معرفی کنم. وی در پایان عنوان کرد، جام جهانی فوتبال بدون شک یکی از بزرگترین اتفاقات این سیاره است و امیدوارم تیم ملی کشورم در این رویداد موفق باشد.

 

همکاری شرکت موسیقی سونی و فیفا به جام جهانی 1994 در آمریکا بر می گردد. آهنگی به نام (جام جهانی ویلی) برای اولین بار به طور رسمی در جام جهانی 1994 اجرا شد و از آن سال ساخت موزیک ویدئو یکی از مهترین ارکان جام جهانی فوتبال تبدیل شد. این موزیک ها برای ایجاد شور و شوق میان تماشاگران در جام جهانی تهیه می شود.

اخبار , اخبار فرهنگی ,جنیفر لوپز

 

اخبار , اخبار فرهنگی ,جنیفر لوپز

اخبار فرهنگی - سیمرغ

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------