آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

دکتر محمود وزیری در «معمای شاه» کیست؟ / تصاویر



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,امیر یل ارجمند

محمود وزيري فرزند دکتر وزيري، یکی از کاراکترهای مجموعه تلويزيوني «معماي شاه» است که نقش اين شخصيت را امير يل ارجمند ايفا مي‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ محمود وزيري فرزند دکتر وزيري در مجموعه تلويزيوني «معماي شاه» است. نقش اين شخصيت را امير يل ارجمند ايفا مي‌کند. اميريل ارجمند پيش از حضور در اين سريال دوبار ديگر تجربه همکاري با محمدرضا ورزي را داشته است.

 

معمای شاه با کاراکتر «دکتر احمد وزیری» با نقش آفرینی «سعید نیکپور» وارد داستان شد اما در ادامه دوربین به «خانه دکتر وزیری» رفته و ضمن معرفی خانواده وی، چند رویداد مهم در میان این خانواده را به تصویر می‌کشد. اتفاق اول بازگشت «محمود وزیری» با بازی «امیر یل ارجمند» از سوییس به ایران پس از تحصیل در رشته پزشکی است. اتفاق دوم ورود دختری به نام «گلنار» با بازی نرگس محمدی به جمع خانواده وزیری است. گلنار که ورودش به داستان با اضطراب و هیجان همراه است، از شخصیت‌های اصلی معمای شاه است که سرانجام با محمود وزیر ازدواج می کند.

 

دیگر اعضای خانواده وزیری:«گوهر خیراندیش» در نقش طوبی مادر خانواده، «آزاده اسماعیل خانی» در نقش نورآفاق دختر خانواده، «یوسف صیادی» در نقش امیر مسعود پسر کوچک خانواده و «محسن صادقی نسب» در نقش مش رمضون سرایدار خانه شخصیت‌های اصلی هستند که در خانه وزیری خواهیم دید.

 

یکی از محورهای اصلی سریال «معمای شاه» به خانواده وزیری اختصاص دارد و روایت داستان زندگی آنها در دوران پهلوی می‌گذرد. محمود وزيري پسر دکتر وزيري است که براي تحصيل در رشته پزشکي به کشور سوئيس سفر کرده و بعد از اتمام تحصيلات خود به ايران باز مي‌گردد. این فرد یک شخصیت داستانی است که ورزی برای روایت داستان خود از این کاراکتر استفاده کرده است.

 

اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,امیر یل ارجمند

 

در اين مجموعه تلويزيوني، ارجمند در چهار گريم متفاوت ظاهر شده است.

از سن نوجوانی،‌ جوانی و تا زمانی که در چهل سالگی نماینده مجلس می‌شود و سپس میانسالی و پیری در «معمای شاه» حضور دارد و تا سال 59 در قصه خواهد بود.نقش ارجمند در اين کار مربوط به بخش داستاني سريال مي‌شود، بخشي که به طور خاص و ويژه به آن پرداخته شده است.

 

همچنين محمود وزيري کاراکتري است که سهم مهمي از بخش داستاني را بر عهده دارد. روايت اين بخش از کار همراه با وقايع سياسي سال‌هايي است که برخي از آنها به خوبي در ذهن مردم باقي مانده است. بعضي از آن اتفاقات نيز حداقل براي نسل جديد کمي نا‌آشنا‌ تر است که تماشاي اين مجموعه زاويه ديد جديدي را به روي مخاطبان مي‌گشايد و آن‌ها را با چند و چون رخدادهاي به وقوع پيوسته آشنا مي‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------