توضیح مدیر شبکه ورزش درباره شايعه فوت احسان عليخاني



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

امروز حوالي عصر، مهدي توتونچي از گزارشگران باسابقه تلويزيون روي آنتن زنده شبكه ورزش و در قالب ويژه‌برنامه المپيك شايعه فوت احسان عليخاني را اعلام و از اين موضوع ابراز ناراحتي كرد. خبري كه در فضاي مجازي به اشتراك گذاشته شد و دوستان عليخاني هم به‌سرعت آن را تكذيب كردند.

به گزارش صبا، اين خبر در حالي عنوان شد كه رسانه ملي به‌عنوان رسانه امين و مورد اعتماد مخاطب است و شنيدن آن از برنامه زنده فقط موجب زير سوال رفتن اين رسانه و اخبارش نزد مخاطب مي‌شود.


در اين زمينه با پيگيري فراوان توانستيم با شيعه؛ مدير شبكه ورزش ارتباطي كوتاه برقرار كنيم و درباره واكنش او نسبت به اين اتفاق بپرسيم. 


شيعه به «صبا»  گفت:  از جزيیات اين خبر اطلاعي ندارم و بايد كاملا آن را واكاوي كنيم.


او  در  پاسخ  به  اين  سوال كه چه توبيخي در انتظار اين گزارشگر و شبكه است گفت: در اشتباه بودن اين اتفاق هيچ شكي نيست و نبايد اين موضوع و شايعه در برنامه‌اي زنده اعلام مي‌شد. با اين رخداد حتما برخورد خواهد شد ولي هنوز در اين‌باره تصميمي نگرفته‌ايم.


به نظر مي‌رسد اين اتفاق در برنامه زنده باعث شود كه توبيخي در انتظار اين برنامه و مديريت شبكه باشد؛ موضوعي كه موساييان هم آن را تاييد كرد و گفت: اين گزارشگر توبيخ شده است و مديران ارشد هم به‌سرعت اين توبيخ را انجام دادند و قطعا از اين اتفاق به‌سادگي عبور نخواهند كرد.


 از آنجايي‌كه توتونچي تنها گزارشگر اعزامي به اين مسابقات است نمي‌توانيم به او بگوييم كه ديگر حق گزارش ندارد بايد هر توبيخي صورت مي‌گيرد بعد از مسابقات باشد تا مخاطبان از گزارش و پوشش اين مسابقات توسط وی محروم نشوند.


موساييان در پايان گفت: توتونچي از گزارشگران باسابقه است و از ايشان بعيد است كه چنين خبري را بدون هيچ تحقيقي روي آنتن اعلام كند.


اين خبر كذب چندمين بار است كه اعلام و در فضاي مجازي عنوان مي‌شود و به نظر مي‌رسد محبوبيت عليخاني موجب اين شايعات تلخ مي‌شود.

 

عليخاني بعد از گذشت دقايقي از انتشار اين خبر در كانال رسمي اين برنامه، خبر را تكذيب كرد و به هوادارانش از صحبت‌هاي تكميلي خبر داد كه به‌زودي آن را با مخاطبانش در ميان مي‌گذارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------