آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

ارتباط «جوخه خودکشی» با دونالد ترامپ چیست؟



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مردی به نام استیو منوچین، از سرمایه گذاران فیلم «جوخه خودکشی» بود و از سوی دیگر ۸۰ میلیون دلار هم برای کمپین ریاست جمهوری نامزد جمهوری خواه آمریکا جمع کرد.

به گزارش بانی فیلم به نقل از ایندپندنت، دونالد ترامپ و فیلم «جوخه خودکشی» دی سی چه نقاط مشترکی با هم دارند؟


در ابتدا ممکن است سیلی از نکاتی که مشابه هستند به ذهن بیایند، اما یک نکته از بقیه عجیب تر است: مردی به نام استیو منوچین به هر دوی آن ها ربط دارد. منوچین از تهیه کنندگان اجرایی این فیلم کمپانی برادران وارنر بود و در عین حال یکی از جمع آوران اصلی سرمایه برای دونالد ترامپ هم هست.


او که در پیش نمایش فیلم «جوخه خودکشی» در لس آنجلس شرکت کرده بود به شوبیز۴۱۱ گفت: «اگر بدانید چند جمهوری خواه به طور مخفی در هالیوود فعالیت می کنند متعجب می شوید!». در کنار تامین سرمایه این فیلم ابرقهرمانی دیوید آیر، از دیگر پروژه های گذشته منوچین می توان به «بتمن مقابل سوپرمن: طلوع عدالت»، «تک تیرانداز آمریکایی» و «مد مکس: جاده خشم» اشاره کرد.


این تهیه کننده تا همین حالا هم بحث های زیادی در هالیوود به وجود آورده است: در گزارشی اختصاصی، د رپ نوشته بود که چطور در گذشته، منوچین به این متهم شده بود که باعث شده کمپانی رلتیویتی میدیا ورشکسته شود. موضوع ورشکستگی این کمپانی که فیلم «مبارز» را ساخته، مدت‌ها مورد بحث رسانه ها بود و در بازه ای قرار بود کوین اسپیسی اداره بعضی از امور آن را بر عهده بگیرد تا بتواند از ورشکستگی کامل آن جلوگیری کند.


ابتدا ممکن است به نظر برسد که تلاش‌های منوچین سودمند بوده است: کمپین ترامپ مدتی پیش اعلام کرد که در ماه جولای تقریبا ۸۰ میلیون دلار آن هم بیشتر از پول های اهدایی جزیی به دست آورده است. از سوی دیگر، «جوخه خودکشی» هم موفق شد حتی با وجود سیلی از نقدهای منفی که دریافت کرد، رکورد اکران افتتاحیه ماه آگوست را بشکند.
با این حال ۸۰ میلیون دلاری که او توانست برای کمپین ترامپ جمع کند، در مقابل ۹۰ میلیون دلاری قرار می گیرد که کمپین هیلاری کلینتون موفق شد در همان بازه به دست بیاورد. در عین حال، از روز جمعه تا یکشنبه، «جوخه خودکشی» دچار یک کاهش شدید ۴۱ درصدی در تعداد فروش بلیت هایش شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------