حضور چپ‌دست‌ها در «خندوانه» / خاطره‌بازی رامبد با پوریا شکیبایی درباره «خسرو»ی سینمای ایران



شب گذشته برنامه «خندوانه» میزبان «چپ‌دست‌ها» و پوریا شکیبایی فرزند «هامون» سینمای ایران بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ شب گذشته برنامه «خندوانه» میزبان «چپ‌دست‌ها» بود.

در ابتدا رامبد جوان با دبیر انجمن «چپ‌دست‌ها» صحبت کرد. وی عنوان کرد: سال گذشته فعالیت انجمن «چپ‌دست‌ها» را شروع کردیم. حدود 8 الی 15 درصد مردم کشورمان چپ‌دست هستند و در بین آنها افراد زیادی نخبه‌اند.
 
در ادامه پوریا شکیبایی با استقبال تماشاچیان در برنامه «خندوانه» حاضر شد. رامبد جوان در ابتدا گفت: آرزویم بود روزی در برنامه «خندوانه» از جناب خسرو شکیبایی دعوت کنم اما اینکه امشب از پسرش دعوت کردم، هم بسیار برای من  لذت‌بخش است.

پوریا شکیبایی ضمن تشکر از جوان، درباره چپ دست بودن خود گفت: ما زمانی چپ دست بودیم که از این بابت تنبیه نشدیم؛ چرا که در گذشته به خاطر چپ دست بودن، مداد لای انگشت‌های بچه‌ها می‌گذاشتند.

وی ادامه داد: من با دو دست خود کار می‌کنم؛ چرا که در بعضی از کارها سمت راست بدنم قوی است و در برخی کارها با دست سمت چپ  بهتر می‌توانم کار انجام دهم.
 
جوان با پوریا به یاد خسرو شکیبایی خاطره بازی کرد و اظهار داشت: تمام مدت سریال «خانه سبز» را با «خسرو» با هم بودیم. خیلی کمکم کرد. روز اول دورخوانی برای من سخت بود که با «خسرو» کار کنم اما او مرا با خودش رفیق کرد. شکیبایی یکی از باهوش‌ترین افرادی بود که تا به امروز در زندگی‌ام دیدم. من خیلی چیزها از خسرو شکیبایی یاد گرفتم.
 
در ادامه پوریا گفت: همین اتفاق برای پدرم در مقابل استاد انتظامی در فیلم «هامون» رخ داده بود. بعد از سال‌ها که هنوز اثر فیلم «هامون» در زندگی ما جاری بود، پدرم اعتراف کرد، اولین سکانس مقابل استاد انتظامی برایش سخت بوده است.

پوریا شکیبایی در ادامه درباره خاطره دیگر خود از پدر گفت: هر پسر بچه‌ای عاشق شهر بازی است. در گذشته برای ما رفتن به شهربازی آرزو بود. زمانی که من شهربازی رفتم، هفت بار ماشین برقی سوار شدم. به خاطر اینکه پدرم لذت من را دیده بود. آن روز به بهترین خاطره من تبدیل شده است.
 
رامبد جوان در خصوص بیماری خسرو شکیبایی عنوان کرد: من هیچ وقت در زمان بیماری خسرو به بیمارستان نرفتم؛ حتی تشییع جنازه هم نیامدم. به خاطر اینکه دیدن «خسرو» در آن شرایط برای من سخت بود و آدم آن لحظه‌ها نبودم.

در پایان گفتگو، پوریا شکیبایی در خصوص فعالیت این روزهای خود اظهار داشت: بعد از فوت پدرم، من به مدت 9 سال به خارج از کشور رفتم. در سیدنی تربیت بدنی خواندم و مربی ورزشی شدم. پس از مدتی، دوری از ایران اذیتم کرد و به همین خاطر برگشتم. در حال حاضر مشغول تمرین تئاتر هستم.

در بخش دیگر برنامه علی مشهدی به عنوان  کمدین چپ دست، استند آپ خود را پیرامون خاطرات  آش نذری شله که مختص مشهدی‌هاست، اجرا کرد.
  
در پایان رامبد جوان آرزوی سلامتی و حال خوب برای همه مردم ایران داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------