عبدالرضا اکبری: کپی‌‌کاری ضربه بدی به سینما می‌زند / نمی‌خواهم از مردم خجالت بکشم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,عبدالرضا اکبری

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: مدتی است که آثار بیشتر، آثار تقلبی و کپی شده است. این کپی برداری ها ضربه اساسی به سینمای می زند.

عبدالرضا اکبری بازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با میزان با اشاره به پخش سریال "معمای شاه" از عدم فعالیت خود در این سال ها خبر داد و گفت: فعلاً فیلمی در حال تولیدی ندارم و تنها سریال "معمای شاه" را در حال پخش روی آنتن تلویزیون دارم. سریالی که از سه سال پیش شروع شده و من در آن نقش سرلشکر زاهدی را بر عهده دارم.

وی سنگین بودن پروژه "معمای شاه" را بخشی از دلیل کم کاری اخیر خود دانست و افزود: بخشی از این اتفاق بر اساس تولید "معمای شاه" بود اما به طور کلی تولید پایین آمده است. یعنی الان آنقدر که باید و شاید تله فیلم و سریال تولید نمی شود و ما قبلاً در عرصه تولیدات قوی تر بودیم.

اکبری در ادامه تصریح کرد: بخش دیگر دلایلم این است که همان بخشی هم که به تولید مشغول هستند آثار ضعیفی را پیشنهاد می کنند. به همین خاطر هرکاری را نمی شود رفت و وارد شد، من منتظرم که یک کار خوب از سریال یا سینمایی به من پیشنهاد شود تا حضور پیدا کنم و از مردم خجالت نکشم.

وی دلیل نبود آثار خوب را سرمایه گذاری کمتر خواند و ادامه داد: در حال حاضر بسیار کمتر سرمایه گذاری می شود. مدتی است که آثار بیشتر، آثار تقلبی و کپی شده است. این کپی برداری ها ضربه اساسی به سینمای می زند. اینکه راحت طلب باشیم و مطالعه نکنیم و تنها با دیدن یک فیلم ایده بگیریم و بنویسیم، این کمترین کاری است که یک فیلمنامه نویس می تواند انجام دهد و یک تهیه کننده سرمایه گذاری کند.

اکبری خاطرنشان کرد: ما پتانسیل بالایی در ادبیات و هنر ایران داریم و فیلمنامه نویسان و کارگردانان می توانند با همین پشتوانه قوی آثاری با کیفیت بسیار بالاتر تولید کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------