آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

ادامه تصویربرداری آرام میگیریم در فرحزاد / تصاویر



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان, آرام میگیریم

مراحل توليد سريال "آرام می‌گیریم" با تصويربردارى در منطقه فرحزاد ادامه دارد تا در نيمه دوم آذر ماه در جدول پخش شبكه دو سیما قرار گیرد.

به گزارش میزان،  تا کنون تصویربرداری «آرام می گیریم » به کارگردانی روح الله سهرابی و تهیه کنندگی فرهاد گلی از نیمه گذشته و کمتر از 50 درصد باقی مانده سریال نیز در زمان تعیین شده انجام خواهد شد.

هم اکنون عوامل این سریال در منطقه فرحزاد مشغول به کار هستند تا طبق زمان تعیین شده در نیمه دوم آذرماه از شبکه دو سیما پخش شود. اکثر لوکیشن های «آرام می گیریم» در تهران تصویربرداری شده و ادامه تصویربرداری در مدت زمان کوتاهی، در مناطق عملیاتی جنوب کشور خواهد بود.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان, آرام میگیریم

 

تصویربرداری این سریال از شمال غرب تهران (شهرک چشمه) کلید خورد و در ادامه در مناطقی چون نازی آباد، یوسف آباد، جنت آباد، فرحزاد و ... ادامه یافت.
 
اين سريال یک ملودرام اجتماعی است که با کشمکش‌های میان شخصیت‌ها و تعلیقات به وجود آمده، سرانجام پیام روشن و تاثیرگذاری را به خانواده‌های جامعه امروز ما می‌رساند، پیامی که شاید نیاز امروز جامعه ماست.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان, آرام میگیریم

 

«آرام می‌گیریم» که محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو با مشارکت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس است به روابط، تفاوت‌ها و تعامل‌های بین نسلی، گذشت و نوع دوستی و از طرفی زیاده‌خواهی در بستر قصه‌ای با محوریت تمام اعضای یک خانواده می پردازد. خانواده‌ای که تنها در سایه همدلی و همگرایی اعضای آن است که آرامش و امنیت از دست رفته، دگر باره باز می‌گردد.

از ویژگی‌های «آرام می‌گیریم» نبود وجود قهرمان واحد است. در داستان این سریال شخصیت های متعدد و متنوعی وجود دارند که هر یک در جایگاه خود دغدغه های خاص خود را داشته و به نوعی قهرمان هستند بنابراین هر یک از مخاطبان با سلایق مختلف می توانند با یکی از شخصیت های این سریال همذات پنداری کنند.

 

این سریال توسط فریدون فرهودی و فروغ فروهیده ، بر اساس فیلمنامه «آرام می‌گیریم» به نگارش درآمده و روح اله سهرابی و سید مرتضی مصطفوی نیز نویسندگان اولیه این فیلمنامه اند.

داریوش فرهنگ، آتیلا پسیانی، مجید صالحی، هوشنگ توکلی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، لیلا اوتادی، کامران تفتی، آشا محرابی، نگار عابدی، علی اوسیوند، محمد فیلی، مهدی سلوکی، میرطاهر مظلومی، شهرزاد کمال زاده، حمید هدایتی، مونا فرجاد، نسرین نکیسا، محمود مقامی، ارسلان قاسمی، حسین اکبری، مهسا هاشمی و ... از جمله نقش آفرینان این سریال پر بازیگر هستند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------