شب سرخابی‌ها در «دورهمی» / انصاریان: بعد از روشن شدن چراغ دوربین، توپ را شوت می‌کردم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,دورهمی

مهران مدیری شب گذشته در «دورهمی» میزبان فوتبالیست‌های سرخابی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ ناهنجاری اعتیاد موضوعی بود که شب گذشته مهران مدیری با اجرای بخش‌های نمایشی به تصویر کشید و در ادامه علی انصاریان و آرش برهانی مهمان این هفته «دورهمی» شدند.

مدیری پس از اجرای مسابقه در بین تماشاگران و بخش‌های نمایشی، از علی انصاریان بازیکن تیم فوتبال پیروزی به روی صحنه «دورهمی» دعوت کرد و از روزهای ورود به فوتبال و عشق خود به دوربین جویا شد.

انصاریان پس از سلام و احوال پرسی با حضار داخل استودیو از داشتن اعتماد به نفس در کارهای خود بیان کرد: اگر شما اعتماد به نفس نداشته باشید نمی‌توانید جلوی هزاران تماشاگر بازی کنید و روی آنچه مربی می‌گوید و خودتان در ذهن داشته باشید، تمرکز کنید.

وی در ادامه از عشق و علاقه خود به لنز دوربین گفت: شاید باورتان نشود، اما هر وقت که وارد زمین می‌شدم، اول تمام دوربین‌های دور مستطیل سبز را می‌شماردم و همیشه به شکلی بازی می‌کردم که دوربین‌ها تصویر من را داشته باشند و بلافاصله بعد از روشن شدن چراغ قرمز، توپ را شوت می‌کردم.

بازیگر سریال «کیمیا» از نقش بستن اسطوره‌ها و قهرمانان زندگی خود در سینما و فوتبال گفت و ادامه داد: من تمام زندگی‌ام را مدیون پرسپولیس هستم و از همه طرفدارهای استقلال که طی آن یک سال حضور من را تحمل کردند، سپاس گزارم.

انصاریان به همکاری خود با مدیری اشاره کرد و از اولین حضورش در بازیگری اظهار داشت: من به پیشنهاد رضا عطاران، در روزهای اوج مجموعه تلويزيونی «زیر آسمان شهر»  وارد تلویزیون شدم و سپس با «نقطه چین» و دیگر مجموعه‌های تلویزیونی کارم را ادامه دادم.

وی افزود: سریال «نقطه چین» جزو مجموعه‌هایی بود که خودم آن را خیلی دوست داشتم و برای من آن روزها اتفاقات خوبی را رقم زد.

بازیکن سابق تیم فوتبال پیروزی با اشاره به دیگر کارهای خود در شبکه نمایش خانگی، گفت: تا امروز پنج تا کار در شبکه خانگی دارم و تعدادی مانده تا روانه بازار شود. من معتقد هستم که ورود به سینما راحت است اما ماندگار شدن در آن سخت. در تمام کارهایم به سمت تئاتر نرفتم و همیشه برای من صحنه نمایش اتفاق عجیب و غریبی است. (با خنده) شاید نرفتنم سمت تئاتر به خاطر علاقه زیادم به دوربین باشد.

وی با بیان اینکه 6 سال نوکری پدرش را کرده‌ و افتخار می‌کند، از احساس خوشبختی خود عنوان کرد: من تمام زندگی و موفقیت و خوشبختی‌ام را مدیون پدر و مادر عزیزم هستم و اگر خدا تا به امروز نگاهی به من داشته، به خاطر پدر و مادرم است.

انصاریان با اهدای پیراهن آخرین بازی خود در تیم پرسپولیس به موزه «دورهمی» در خصوص توقف بازی خود در تیم پیروزی خاطر نشان کرد: هیچ وقت کسی را که باعث شد من از پرسپولیس برم را نمی‌بخشم. الان از شرایطم راضی هستم اما کار این شخص باعث شد اتفاقات دیگری در زندگی‌ام رقم بخورد و شرایط سختی را پشت سر بگذارم.

غافلگیر شدن برهانی در «دورهمی»
آرش برهانی دیگر مهمان «دورهمی» از کنایه عادل فردوسی‌پور در برنامه گفت: من به عنوان مهاجم در تیم استقلال بازی می‌کنم و گاهی موقعیت‌های خوب را از دست می دهم و در برنامه‌ای از «نود»، عادل فردوسی‌پور به من بازیکن گل نزن گفت. اما این درحالی است که در یک بازی، در 9 دقیقه، سه تا گل زدم.

وی در ادامه از دلایل عدم حضور خود در تیم استقلال بیان کرد: دوست ندارم از جایی که بیرون آمدم، پشت سرش حرف بزنم. اما در واقع یکسری از دوستان، علاقه‌ای به حضور من در تیم و زمین بازی نداشتند و در این ماه و سالها من همیشه نیمکت نشین بودم تا روزی که بیرون آمدم.

برهانی نرسیدن به المپیک و نداشتن حضور استقلال در چهار تیم آسیایی را از بزرگترین حسرت‌ های زندگی خود شمارد و در پایان پیراهن خود را در بازی‌های آسیایی به «دورهمی» اهدا کرد.

سپس مهران مدیری، برهانی را با حضور ناگهانی انصاریان غافلگیر کرد.

مدیری در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه با اعتیاد قطعاً از جمله کارهای زمان بری است که برای آن هزار و یک راه فرهنگی طی شده، اما حتما یک معتاد با انجام کار فرهنگی و شعر و داستان ترک نمی‌کند و آنچه که مردم ما در جامعه می‌بینند بیشتر از اعداد و ارقام نمودار است. اگر در این مدت با تجارت مواد مخدر مبارزه نکنیم یک و یا دو نسل بعد از ما نابود می‌شود و خسارت آن را هم با هیچ زلزله، سونامی و یا سیل هم نمی‌توانیم مقایسه کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------