بهناز جعفری در «لبخند رخساره» جایگزین ستاره اسکندری شد



اخباربازیگران,اخبار هنرمندان,جعفری

«لبخند رخساره»؛ مجموعه‌ای است به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی که فیلمنامه آن توسط سعید نعمت‌اله نوشته شده است.

به گزارش صبا, باتوجه به اخباری که پیش از این منتشر شده، تاکنون حضور بازیگرانی چون آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، پریوش نظریه و داریوش تسلیمی در این سریال قطعی شده است. اما منابع آگاه از حضور مجید واشقانی برای ایفای نقش در این سریال به ما خبر دادند و همچنین آن طور که فهمیدیم بهناز جعفری جایگزین ستاره اسکندری در این مجموعه شد.

گفتنی است در این سریال شاهد نقش‌آفرینی کامبیز دیرباز، علیرضا آرا و مجید مظفری نیز خواهیم بود. همچنین تا روزهای آینده بازیگران دیگری نیز به کار اضافه خواهند شد.این سریال علاوه بر تهران در شهرهایی چون مشهد (قدمگاه) و بندرعباس نیز مقابل دوربین خواهد رفت و این احتمال وجود دارد که «لبخند رخساره» تا 7 شهریورماه کلید بخورد.

تقوایی پیش از این درباره «لبخند رخساره» به ما گفته بود: این مجموعه پاییز یا زمستان امسال از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. درباره انتخاب بازیگران نیز باید بگویم به‌علت نهایی نشدن کار، فعلا بازیگران را اعلام نمی‌کنم، اما احتمال دارد تعداد محدودی از بازیگران «پشت بام تهران» در این سریال حضور داشته باشند. طبق گفته زینب تقوایی، بهزاد فرهانی و مجید واشقانی از بازیگران «پشت بام تهران» نمونه‌ای از این بازیگران هستند.

مجموعه تلویزیونی «لبخند رخساره» قصه مردی میانسال است که با پسرش در شهر مشهد زندگی می‌کند. همسر این مرد بنا به دلایلی در سال‌های اول زندگی مشترک، ترکش می‌کند. او که به شغل رستورانداری مشغول است آخر هفته‌هااز رستورانش به زائران امام رضا(ع) نذری می‌دهد. قبول شدن پسر این مرد در یکی از دانشگاه‌های تهران و آشنا شدن او با دختر مورد علاقه‌اش راه ورود رخساره مادر دختر را به قصه باز می‌کند.

این مجموعه که بخشی از آن در مشهد و تهران فیلمبرداری می‌شود، سکانس‌هایی از آن نیز قرار است در یکی از شهرهای مرزی جلو دوربین برود که به نظر می‌رسد این سکانس‌ها مربوط به مساله ورود جنس قاچاق به ایران است. پیچ‌وخم داستان، مرد میانسال، رخساره و همسر اولش را در موقعیتی عاطفی قرار می‌دهد.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به دستیار کارگردان: امیر کهکشان، مدیر تولید: مهدی بدرلو، دستیار تهیه کننده و مدیر تدارکات: افشین رئوفی،‌ مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: محمد صادقی، تدوین: امیر شیبان‌خاقانی، صداگذار: مهرداد جلوخانی، برنامه‌ریز: محمد حمزه‌ای و... اشاره کرد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------