پایان فاز پنجم «روزهای بیقراری» / 90 درصد تصویربرداری خاتمه یافت



تصویربرداری فاز پنجم سریال «روزهای بیقراری» با حضور الهام حمیدی در ارتفاعات روستای لزیر مازندران به پایان رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از مشاور رسانه‌ای «روزهای بیقراری»؛ مراحل ساخت مجموعه تلویزیونی «روزهای بیقراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی ادامه دارد و گروه تولید برای تصویربرداری سکانس‌های مربوط به فاز پنجم این سریال در شمال کشور به ارتفاعات مازندران رفتند. تصویربرداری سکانس‌های این لوکیشن با حضور الهام حمیدی، محمدرضا هدایتی و عطیه غبیشاوی و با حضور تعدادی از بازیگران بومی شهرستان نور در روستای لزیر به پایان رسید و گروه تولید برای ادامه کار به تهران بازگشتند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,روزهای بیقراری

 

امیرحسین شریفی در خصوص روند تولید «روزهای بیقراری» اظهار داشت: بیش از 90 درصد تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است و در حال حاضر گروه تولید در تهران و شهر پرند مشغول کار هستند که در این لوکیشن ابوالفضل پورعرب، پژمان بازغی و کامران تفتی مقابل دوربین قرار دارند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,روزهای بیقراری

 

وی افزود: تا سه روز آینده و با پایان کار در لوکیشن شهر پرند، بازی پژمان بازغی و الهام حمیدی به طور کامل به پایان خواهد رسید و گروه برای تصویربرداری سکانس‌های پایانی کار عازم شهر اصفهان خواهند شد که ابوالفضل پورعرب، سارا صوفیانی و کامران تفتی سه بازیگر اصلی این بخش خواهند بود و مریم خدارحمی و محمدرضا ترابی در این بخش به ایفای نقش خواهند پرداخت.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,روزهای بیقراری

 

شریفی خاطرنشان کرد: همچنین در سکانس‌های پایانی «روزهای بیقراری» نیز تعدادی دیگر از بازیگران بومی اصفهان که پیش از این نیز جلوی دوربین رفته بودند، شامل زهرا برومند، اکبر دباغیان  و نجمه کاظمی مجددا مقابل دوربین قرار خواهند گرفت.

تهیه‌کننده «روزهای بیقراری» در خاتمه با اشاره به اینکه 80 درصد از تدوین این سریال توسط پرهام وفایی انجام شده است، از ساخت همزمان موسیقی توسط محمدمهدی گورنگی خبر داد.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,روزهای بیقراری

 

بر اساس این گزارش، پژمان بازغی، سارا صوفیانی، الهام حمیدی، کامران تفتی، بازیگر خردسال سمیه فانی و ابوالفضل پورعرب بازیگران اصلی مجموعه «روزهای بیقراری» هستند.

عوامل اصلی سریال «روزهای بیقراری» عبارتند از:

کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده: مهدی بهپور، مدیر تصویربرداری: رسول خدابنده‌لو، مدیر صدابرداری: حسین غفاری، آهنگساز: محمدمهدی گورنگی، طراح صحنه و لباس: شیرین بوریایی دوست، تدوینگر: پرهام وفایی، طراح گریم: مهرداد قلی‌پور، دستیار اول کارگردان: ماکان رضایی پور، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی، هماهنگی تولید: مهدی شریفی، عکاس: پدرام هادیان، مشاور رسانه‌ای: احسان هوشیارگر، مدیر تولید: جعفر صمدی، تهیه کننده: امیر حسین شریفی، به سفارش حوزه معاونت سیمای استانها.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------