تکذیب درآمد 30 میلیونی مهران مدیری برای اجرای «دورهمی»



اخباربازیگران,اخبارهنرمدان,مهران مدیری

بعد از انتشار شایعه‌های مختلف از برنامه «دورهمی»، این بار درآمد 30 میلیونی مهران مدیری کارگردان برنامه تلویزیونی «دورهمی» تکذیب شد.

به گزارشباشگاه خبرنگاران؛ «دورهمی» پس از «خندوانه» دیگر برنامه تلویزیونی است که توانسته به خوبی جای خود را بین مردم باز کند و حالا روز به روز تنور حواشی درآمدهای میلیونی بازیگران، کارگردان و مجری این برنامه داغ تر می‌شود.

بر همین اساس حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گفتگویی با هاشم رضایت تهیه کننده برنامه تلویزیونی «دورهمی» در خصوص انتشار شایعه درآمد میلیونی مهران مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه گفت: مبلغ 30 میلیونی که این روز ها نقل به نقل چرخیده است کذب محض است و هیچ کدام از افراد گروه بازیگری ما چنین مبلغی را دریافت نمی‌کنند.

وی در ادامه درخصوص درآمد مهران مدیری و دریافتی آن بیان کرد: هیچ وقت مهران مدیری 30 میلیون تومان دریافت نمی‌کند و دستمزد او کمتر از این حرف‌ها است.

گفتنی است؛ پیش از این شایعاتی در خصوص دریافت هزینه حضور مهمانان در این برنامه مطرح شده بود، که چندی پیش با توجه به صحبت‌های عوامل برنامه تلویزیونی «دورهمی» تکذیب شد و مدیری به عنوان مجری و کارگردان، بارها این موضوع را روی آنتن تکذیب کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------