احتمال پخش «یکتا» بعد از دهه اول محرم / نگارش این مجموعه همچنان ادامه دارد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,یکتا

مجموعه تلویزیونی «یکتا» بعد از گذشت 50 درصد از تصویربرداری، برای شب های پس از دهه اول محرم آماده پخش می شود.

هاشم علی‌اکبری مدیر برنامه‌ریزی مجموعه تلویزیونی «یکتا» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پیشرفت 50 درصدی این سریال گفت: ادامه تصویربرداری این مجموعه با توجه به نگارش همزمان به نیمه رسیده است و آماده پخش برای شب های بعد از دهه اول محرم می شود.

وی در ادامه بیان کرد: این مجموعه در حال حاضر سکانس‌های خیابانی و خارجی خود را در حوالی خیابان خرمشهر تصویربرداری می‌کند. برای روز های آینده در لوکیشن های فرعی خارجی مشغول به کار می شویم.

علی‌اکبری در پایان به نقش‌آفرینی بازیگران اصلی در مقابل دوربین علیرضا رنجبران اشاره کرد و گفت: این روزها آشا محرابی، سام درخشانی، بهرنگ علوی، الهه حصاری مشغول به کار هستند و روزهای آتی دیگر بازیگران این مجموعه، پژمان بازغی، شبنم قلی‌خانی، سیامک اطلسی، فرناز رهنما و بهرام ابراهیمی‌پور به گروه تولید اضافه می شوند.

«یکتا» به سبک زندگی ایرانی اسلامی می‌پردازد و قصه اصلی آن به مسائل یک خانواده اختصاص دارد و از سه شخصیت اصلی شکل می‌گیرد. حدود هشت شخصیت محوری هم در این مجموعه حضور دارند.

این سریال با محوریت موضوع همدلی و ایثار در یک خانواده ایرانی، به نقش مهم و تاثیرگذار زن در سرپرستی و تربیت فرزند بعد از فوت همسر و دفاع از حقوق و کیان خانواده می پردازد.

گفتنی است؛ بهروز مفید تهیه کننده و شهرام شاه حسینی کارگردان، علی دادرس و آزیتا ایرایی فیلمنامه نویس این سریال هستند و پیش بینی می شود «یکتا»  در پاییز امسال از شبکه دو سیما پخش شود.

عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:

مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران، صدابردار: یاسر رمضانی، طراح گریم: شهرام خلج، آهنگساز: بهنود یخچالی، دستیار اول کارگردان: ایمان توکلی، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیر برنامه‌ریزی: هاشم علی اکبری، مدیر تولید: علی خلیلی، طراح صحنه: سعید اسدی، عکاس: امید صالحی.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------