ساغر شکوری: «پریا» در تغییر نگرش مردم نسبت به بیماری ایدز موثر است



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,پریا

بازیگر نقش «بهار» در سریال «پریا» گفت: برای اولین بار در قالب یک سریال خانوادگی به موضوع ایدز پرداخته شده است.

ساغر شکوری بازیگر سريال تلويزيونی «پریا» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص نقش آفرینی در این اثر تلویزیونی گفت: من دومین همکاری خود را با حسین سهیلی زاده تجربه می کنم. زمانی که فیلمنامه را خواندم، شخصیت«بهار» برایم جذاب بود.
 
وی ادامه داد : برای اولین بار با موضوع HIV سریالی ساخته شده است که نوع برخورد با افراد مبتلا به این را بیماری نشان می دهد. این سریال می تواند در فرهنگ سازی نحوه برخورد با مبتلایان ایدز موثر باشد.
 
بازیگر سریال «دختران حوا» عنوان کرد: با وجود شرایط و آمار مبتلایان این بیماری، طرز فکر مردم و برخورد با بیماری ایدز متفاوت است. بیشتر افراد اطلاعاتی در خصوص این بیماری ندارند و خب به لحاظ روانی خیلی آسیب می بینند.

شکوری در خصوص نقش «بهار» اظهار داشت: سریال «پریا» دو زندگی را نشان می دهد؛ قصه «پریا و کیوان» به خاطر مسائل و مشکلات آنها پررنگ تر است.  زندگی «بهار و شهرام» هم به موازات آن داستان پیش می رود. در واقع ما دو نوع برخورد متفاوت با بیماری ایدز  را می بینیم.

وی ادامه داد : عدم حمایت بهار و شهرام از طرف خانواده مشکلاتی برای آنها به وجود آورده است. به خاطر همین مشکلات، قهر و آشتی ها شهرام تا خیانت پیش می رود که منجر به ایدز می شود.
 
شکوری در خصوص میزان آشنایی خود با بیماری ایدز خاطرنشان کرد: این اندازه نمی دانستم که افراد مبتلا، می توانند ازدواج کنند و بچه دار شوند. به شخصه از ساخت این سریال خوشحالم و امیدوارم بر آگاهی مردم از نحوه مواجهه با این نوع بیماران اثر بگذارد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------