سمانه پاکدل: اجازه بدهید ما هم کنار سوپراستارها باشیم / گلایه‌های بازیگر جوان



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,سمانه پاکدل

سمانه پاکدل بازیگر سریال‌های ˝دلنوازان˝ و ˝بچه‌‎های نسبتاً بد˝ با نقش ویکتوریا در نمایش ˝حکومت نظامی˝ روی صحنه می‌رود.

 به گزارش هنرآنلاین، سمانه پاکدل از جمله بازیگران جوانی است که با سریال "دلنوازان" به عرصه تصویری معرفی شد و پس از آن در چند سریال و فیلم سینمایی حضور یافت، اما مدتی است که کم‌کار شده است.

از سمانه پاکدل درباره این کم‌کاری جویا شدیم که گفت: چند سالی است در حوزه تصویر فعالیتی ندارم. دلیل این کم‌کاری هم بیشتر نبود فیلمنامه خوب و تولید پایین کارهاست. سمانه پاکدل گفت در حال حاضر مشغول تمرین برای تئاتری با نام "حکومت نظامی" به کارگردانی تینو صالحی هستم که قرار است از 13 مهر در سالن ایرانشهر به روی صحنه برود.
سمانه پاکدل ادامه داد: داستان نمایش درباره یک اتفاق است که منجر به‌ هم ریختن شهر و اتفاقات بعدی آن می‌شود. من در این نمایش نقش ویکتوریا را بازی می‌کنم و ارتباط خوبی با آن برقرار کردم و دوستش دارم.

این بازیگر جوان با اشاره به اینکه چهره‌های نوظهور نیازمند حمایت از جانب سازندگان هستند، اظهار کرد: ما وقتی وارد تلویزیون شدیم خوب دیده شدیم. آدم‌ها نیاز به مراقبت دارند، ولی اتفاقی که در این چند سال رخ داد بسیار عجیب بود و هیچ‌گونه حمایتی از ما صورت که نگرفت هیچ، بلکه کاری که درخور باشد پیشنهاد نشد. و از آنجایی که به کسی یا گروهی وابسته نبودیم ما را کنار گذاشتند. من وقتی با یک سریال پربیننده و پرمخاطبی چون "دلنوازان" به مخاطب معرفی شدم و دیده شدم، حالا نمی‌توانم بروم نقشی را ایفا کنم که چند صد پله از آن نقش پایین‌تر است. یا وقتی با کارگردانی چون سهیلی‌زاده که همواره در کارش موفق است کار کرده‌ام، نمی‌توانم با کارگردانی که هیچ آشنایی نسبت به مقوله فیلمسازی یا سریال سازی ندارد همکاری داشته باشم، چرا که او نه تنها من را پله‌ای بالاتر نمی‌برد، بلکه منجر به انتخاب اشتباه من و سقوطم از جایگاهی که دارم، می‌شود. بنابراین ترجیح می‌دهم در شرایط فعلی به مخاطبم احترام بگذارم و فعلاً فعالیتی در حوزه تصویر نداشته باشم و بیشتر به تئاتر بپردازم.

پاکدل افزود: متأسفانه عقل ما به چشممان است و تنها می‌گوییم فلانی روی بورس است و فلانی از دور خارج شده است، دیگر نمی‌پرسیم چرا فلان بازیگر که شروع خوبی داشت این روزها دیده نمی‌شود. این اتفاقات برای خیلی از ماها رقم خورده است در حالی که استعداد و توانایی این را داشتیم که 9 سال توانستیم با تمام سختی‌ها در این عرصه فعالیت داشته باشیم و در این حرفه کار کنیم و ادامه این فعالیت نیز با کار خوب صورت می‌گیرد نه انتخاب اشتباه و حضور در کارهای ضعیف.

وی بیان کرد: امروز می‌گویند بازیگران نوظهور باید دیده شوند، خب ما هم جزو همین نوظهورها بودیم و بهترین اجرا را بدون حاشیه انجام دادیم، وقتی بازیگر نوظهوری می‌آید و با یک کار خوب دیده می‌شود، نمی‌توانید او را وادار به حضور در یک کار ضعیف کنید. من دوست ندارم در سطح باشم و می‌خواهم در حرفه خودم پیشرفت کنم، امیدوارم این نگاه ابزاری به بازیگران برداشته شود.

بازیگر سریال "بچه‌‎های نسبتاً بد" خاطرنشان کرد: من در این مدت تنها پیشنهادی که داشتم از سوی آقای مقدم بود که چون فیلمنامه در آن زمان هنوز به طور کامل آماده نشده بود، ترسیدم از پذیرش نقش و انصراف دادم.

پاکدل در خاتمه گفت: امیدوارم دوستان اجازه دهند تا ما هم در کنار بازیگران سوپراستار حضور داشته باشیم و توانایی‌های خودمان را نشان دهیم. ای‌کاش امتحان کنند اگر جواب نداد ما را کنار بگذارند. بالاخره ما باید از یک جایی شروع کنیم تا دیده شویم همه آدم‌ها از ابتدا سوپراستار نبودند، به آن‌ها نیز موقعیت داده شد تا خودشان را نشان دهند، اتفاقی که این روزها کمتر کارگردانی حاضر به انجام آن است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------