آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

مهرآوران: "سروش صحت" حس بازیگر را به خوبی درک می‌کند / طنز موجود در "لیسانسه‌ها" طنز اجباری نیست



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مهرآوران

مهرآوران با اشاره به اینکه سروش صحت حس بازیگر را به خوبی درک می کند، از اجباری نبودن طنز موجود در سریال تلویزیونی "لیسانسه ها" سخن گفت.

عزت الله مهرآوران بازیگر سریال تلویزیونی "لیسانسه ها" در گفت و گو با میزان با اشاره به ویژگی های جدیدترین ساخته سرورش صحت "لیسانسه ها" گفت: خواه ناخواه کار کردن با سروش صحت طنز متفاوتی را رقم می زند البته این موضوع به این بستگی دارد که هنرپیشه با این نوع طنز و تفاوت های موجود در آن به چه صورتی برخورد کند.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های مثبت سروش صحت این است که او خود بازیگر است بنابراین حس بازیگر را برای دریافت نقش به خوبی درک می کند و آن را در مسیر مورد نظر هدایت می کند.

این بازیگر عرصه تلویزیون و تئاتر تصریح کرد: به عنوان نمونه نقشی که بنده در این سریال بازی می کنم بی تردید نسبت به نقش هایی که تاکنون ایفا کرده ام متفاوت است.

وی یادآور شد: اصولا سبک کار بنده به نوعی است که در آن یک نوع طنز نهفته است که به مرور و در طول نمایش اثر نمایان می شود و خود را بیشتر نشان می دهد و یکی از اتفاق های مثبتی که در سریال "لیسانسه ها" رخ می دهد همین موضوع است به این معنا که هنر پیشه از یک مرز پنهان و خفته در درونش خود را آماده می کند تا در روند کار چنین طنزی را آشکار کند و این موضوع برایم خیلی جالب است.

مهرآوران در ادامه صحبت های خود توضیح داد: بنده به سروش صحت و نویسنده سریال "لیسانسه ها" به این دلیل تبریک گفتم که ما تاکنون در کارهای تلویزیونی چنین نگاهی را به زندگی اجتماعی دانشجویی و جوانان نداشته ایم و البته نباید از یاد ببریم که نگاه های مختلفی در این زمینه وجود داشته اما نکته اصلی که باعث تفاوت این سریال می شود طنز خاصی است که به معنای واقعی قصد طنازی هنرپیشه را ندارد.

وی افزود: طنز موجود در سریال "لیسانسه ها" به گونه ای است که از موقعیت موجود طنز ایجاد می شود و به همین ترتیب طنازی را رقم می زند بدون اینکه بخواهد برای ایجاد طنز از اجبار استفاده کند.

بازیگر سریال تلویزیونی "لیسانسه ها" در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار کرد: طنزی که دراین اثر وجود دارد در واقع همان طنزی است که در وجود من و شما و سایر افراد است و نکته مهم تر این است که سروش صحت می داند از چنین طنزی در کارهای خود چگونه استفاده کند.

مهرآوران خاطرنشان کرد: بسیار امیدوارم که این سریال با آنچه که تاکنون در زمینه طنزهای اجتماعی دیده ایم متفاوت باشد چرا که در این اثر نگاهی متمایز نسبت به جوانان داشته ایم. تصویربرداری "لیسانسه ها" حدود یک هفته است که شروع شده و در این مدت بنده هم برای ایفای نقش جلوی دوربین رفته ام.

گفتنی است، در سریال "لیسانسه ها" بازیگرانی همچون امیرحسین رستمی، بهنام تشکر، عزت الله مهرآوران و مهران رجبی به ایفای نقش می پردازند.

 

 



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------