آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

از ˝ماه تی‌تی˝ تا ˝زیر آسمان شهر˝ با مهران غفوریان



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,ماه تی‌تی

مهران غفوریان از بازی در سریال ˝ماه تی‌تی˝ به کارگردانی داود میرباقری و شروع تولید مجموعه ˝زیر آسمان شهر˝ خبر داد.

 به گزارش هنرآنلاین،  مهران غفوریان این روزها با فیلم "ناردون" بر پرده سینماها حضور دارد و از سوی دیگر خودش را آماده می‌کند تا علاوه بر بازی در سریال جدید داود میرباقری، سریال" زیر آسمان شهر" را نیز تولید کند.

مهران غفوریان درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: به زودی فیلمبرداری سریال داود میرباقری با عنوان "ماه تی‌تی" آغاز می‌شود که در آن ایفاگر یکی از نقش‌های اصلی هستم. سریال نیمه شهریورماه کار کلید زده می‌شود. مهران غفوریان گفت در قسمت اول مجموعه" با امن خوش می‌گذره!" نیز در کنار دوستانی چون امیرحسین صدیق حضور داشتم که به زودی وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود، از سوی دیگر پیش‌تولید سریال "زیر آسمان شهر" نیز آغاز شده است و همزمان با هم کارها پیش می‌روند.

غفوریان درباره حضور در سریال میرباقری و تجربه کار با او عنوان کرد: صد درصد کار با میرباقری تجربه خوبی برای هر بازیگری است، چرا که میرباقری یکی از نویسندگان و کارگردان‌های درجه یک کشور است که سریال‌ها و فیلم‌های خوب و ارزنده‌ای ساخته است و برای هر بازیگری با او تجربه عالی و ویژه‌ای خواهد بود. میرباقری برای فیلمنامه این کار زحمت بسیار کشیده و پروداکشن عظیمی دارد و خودش شلوغی و سختی این کار را حتی بیشتر از "مختارنامه" می‌داند. میرباقری کار را خیلی بیشتر دوست دارد، من هم خوشحالم که در این گروه هستم.

بازیگر "ناردون" درباره زمان کلید زدن سریال "زیر آسمان شهر" نیز گفت: طراحی اولیه این سریال انجام شده است و بعد از اتمام بازی من در سریال "ماه تی‌تی" کار ضبط سریال را آغاز خواهیم کرد. ضمن اینکه رضا عطاران نیز در این پروژه تنها مشاور ما خواهد بود. طراحی شخصیت‌های اصلی انجام شده، ولی قصه‌ها هنوز شکل نگرفته است. به دنبال یک تیم نویسنده خوب هستیم، چرا که اکثر نویسندگان خوب این حوزه مشغول کار هستند. مترصد فرصتی هستیم تا بتوانیم این تیم خوب را دور هم جمع کنیم. به محض این اتفاق با مهران مهام تهیه‌کننده کار، تولید سریال را آغاز می‌کنیم.

وی درباره بازی در این سریال و ادامه "زیر آسمان شهر" عنوان کرد: بله خودم بازی می‌کنم، همان آدم‌ها در این سریال حضور دارند شخصیت‌هایی مثل خشایار مستوفی، فولاد، بهروز خالی‌بند و... به هر حال 20 سال از آن زمان گذشته برخی از دوستان مثل مرحوم ملک‌مطیعی که شخصیت"غلام ششلول‌بند" را بازی می‌کرد، امروز در کنار ما نیست. تقریباً تمام شخصیت‌های اصلی در این مجموعه حضور خواهند داشت.

غفوریان همچنین با اشاره به اینکه جای سریال‌های هر شبی بسیار در تلویزیون خالی است، اظهار کرد: به نظرم با ساختن سریال‌های خوب می‌شود، جای خالی سریال‌های دهه‌های گذشته را پر کرد. تلویزیون هم با جلساتی که با مدیران داشتیم بسیار راغب است که سریال‌های طنز هر شبی خوب بار دیگر ساخته شود. مهران مدیری با سریال‌های 90 شبی این کار را در تلویزیون انجام داد. اکنون هم می‌شود با ساخت سریال‌های خوب دیگر، این جای خالی را پر کرد. تمام سعی‌ام این است که همان اتفاقی که سال‌ها پیش رخ داد و مردم "زیر آسمان شهر" را دوست داشتند، دوباره رقم بخورد. اعتقاد دارم وقتی می‌خواهم سریال خوب بسازم، باید کارم بگیرد و طرفدار داشته باشد و به اصطلاح سروصدا کند. برای تلویزیون چنین چیزی لازم است و باید سریالی ساخته شود که مردم آن را دوست داشته باشند، ببینند و منتظر دیدن آن باشند. به خاطر دارم در زمان پخش سری اول "زیر آسمان شهر" در فرودگاه بودم و مردم می‌خواستند ساعت پروازشان با پخش سریال همزمان نباشد تا بتوانند ببینند. امیدوارم این استقبال بار دیگر تکرار شود.

وی درباره تغییر مخاطب امروز و تدابیری که برای آن اندیشیده‌اند، نیز گفت: مخاطب امروز تغییر کرده است و به همین خاطر می‌خواهیم سریالی بسازیم که متفاوت باشد و به آن آدم‌ها در 20 سال بعد بپردازیم. طبیعتاً باید کار خوب باشد وگرنه من در این مدت می‌توانستم چندین بار این سریال را بسازم، اما این کار را نکردم. منتظر ماندم تا زمان مناسب آن فرابرسد و بتوانم کاری درخور مخاطب تولید کنم.

او درباره مجموعه "با من خوش می‌گذره!" بیان کرد: در قسمت اول این مجموعه حضور داشتم. این کار برای من جذابیتش این بود که یک کار اورجینال است و کپی کارهایی چون "شام ایرانی" و"بفرمایید شام" و برنامه‌های این چنینی نیست. داستان سه بازیگر است که با هم به خارج از کشور می‌روند و هر نفر باید با همان پول اندکی که در اختیارش گذاشته‌اند، بتواند به نحو احسن شرایط را مدیریت کند و نفرات بعدی به او امتیاز بدهند. برای اولین سفر ما به لبنان رفتیم. من کار را دوست داشتم. در این کار مخاطب با لبنان و شهرهای آن و همچنین فرهنگ‌های مختلف آشنا می‌شود. درست مثل یک سفر که سه دوست با هم می‌روند و باید علاوه بر اینکه تلاش می‌کنند بهشان خوش بگذرد، اقتصادی نیز رفتار کنند و هر کدام شرایطی را رقم بزنند که دیگر همراهان راضی باشند.

غفوریان در پایان درباره فیلم‌هایی که در نوبت اکران دارد، گفت: فیلم اکران نشده "ارادتمند نازنین، بهاره، تینا" کار عبدالرضا کاهانی را دارم که مجوز نمایش نگرفت و خیلی متأسفم که هنوز موفق به دریافت پروانه نمایش نشده است. تعجب‌آور است که به فیلم پروانه ساخت داده‌اند، اما مجوز نمایش نمی‌دهند. امیدوارم هیچ کاری بدون مجوز نماند. فیلم سینمایی "آس‌وپاس" به کارگردانی آرش معیریان را نیز آماده اکران دارم که قرار است پاییز اکران شود.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------