آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

قهرمان المپیک ریو به خندوانه آمد / مرادی: موفقیت هیچ رمز و فرمولی ندارد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,خندوانه

قهرمان وزنه‌برداری ایران در المپیک ریو شب گذشته با حضور در «خندوانه» از سختی‌های عرصه ورزش گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ «خندوانه» شب گذشته در حالی به روی آنتن رفت که حاضران با شال‌های یکدستی که به عنوان نشان انجمن حمایت از بیماران لوپوس به گردن انداخته بودند، خودنمایی می‌کردند.

بعد از توضیح در خصوص این بیماری، نیما در نقش «بایرام» وارد شد و برای لحظاتی شادمانی را به جمع «خندوانه»ای‌ها آورد. سپس سهراب مرادی قهرمان وزنه‌برداری پس از یک رفت و برگشت روی صندلی مهمان نشست.

وی ابتدا از تشویق‌های بی‌شمار مردم به ویژه همشهریانش گفت و در خصوص تغییر نگاه‌ها به او پس از گرفتن مدال طلا عنوان کرد: قطعا تفاوت ایجاد می شود؛ ولی من به جهت این که هنوز خستگی سفر در تنم است، به این موارد توجه نکرده‌ام. برای رفع این خستگی باید مقداری استراحت کنم.
 
مرادی در خصوص آرزویش بیان کرد: من آن قدر در این مدت درگیر ورزش بودم که هنوز به آن فکر نکردم، از طرفی سختی‌های بسیاری در این عرصه کشیدم تا جایی که حتی برای مدتی ورزش را رها کردم.

قهرمان وزنه‌برداری کشور اظهار داشت: تا المپیک 2020 به این ورزش ادامه می دهم ولی پس از آن احتمالا به سراغ مربی‌گری می‌روم.

این ورزشکار در بخش دیگر، از لزوم وجود یقین برای رسیدن به موفقیت گفت و افزود: وقتی در جایگاه قرار می‌گیری، فقط خودت می توانی با حس و افکارت به خودت کمک کنی.

مرادی درباره رمز و فرمول موفقیت در کارها گفت: هیچ فرمولی برای این اتفاق وجود ندارد، از سال 2009 می‌توانستم قهرمان شوم، ولی نمی شد. با اینکه بدنم و شرایط دیگر هم مهیا بود. برای همین می گویم هیچ قاعده و فرمولی برای موفقیت وجود ندارد.
 
وی درباره اینکه در صورت قهرمان نشدن در المپیک چه می‌کرد، گفت: خدا می‌داند؛ چون واقعاً طاقتم سر آمده بود. چرا که تحمل حرف‌ها و فشارها واقعا مشکل است و آدم را دچار افسردگی می‌کند.

مرادی از بازی‌های جهانی سال گذشته هم گفت، جایی که به علت یک انتخاب و اتفاق اشتباه در فدراسیون، اسمش به عنوان ورزشکار بازنشسته رد شده بود.

در برنامه شب قبل، برای پرداخت بیشتر به بیماری لوپوس طاهره فائزی، فوق تخصص بیماری‌های رماتولوژی وارد صحنه شد.

وی ابتدا در خصوص این بیماری گفت: «لوپوس» بیماری هزار چهره خود ایمنی است که به هر شکل خودش را بروز می‌دهد. علائمی چون تورم مفصلی، لکه‌های قرمز و التهاب  دارد.

فائزی ادامه داد: این بیماری می‌تواند کشنده باشد؛ چون طیفی دارد که اگر در مراحل اولیه جلوگیری نشود، در ادامه همه بدن فرد را درگیر می‌کند و سرانجام موجب مرگ می‌شود.

کاهش استرس، قرارگیری در محیط های شاد، نخوردن فست فود و این دست موارد از نکاتی بودند که این متخصص برای جلوگیری از ابتلا به بیماری های خود ایمنی ذکر کرد.

فائزی در خاتمه، باز از مزایای خنده و شادی و تاثیر مثبت آن روی سیستم ایمنی گفت. جوان هم در آخر با همکاری حضار برنامه را به پایان رساند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------