آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

«فاطمه گودرزی» پرستار علیرضا افخمی شد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,فاطمه گودرزی

بازیگر سریال «پرستاران» گفت: در این سریال نقش یکی از پرستارها را بازی می‌کنم. قصه «پرستاران» در بیمارستان می‌گذرد، اما ربط مستقیمی به بیمارستان و کاراکترهای آنجا ندارد.

به گزارش فارس، «فاطمه گودرزی» بازیگر سریال «پرستاران» گفت: چندی پیش به دعوت علیرضا افخمی برای بازی در نقش یکی از پرستارهای این سریال دعوت شدم، اما هنوز مقابل دوربین نرفته‌ام.

وی ادامه داد: به احتمال فراوان اواخر هفته جاری بازی‌ام در این سریال شروع می‌شود. گروه تصویربرداری در این مدت سکانس‌های مربوط به شب را ضبط کردند و از آخر هفته قرار است بخش‌های روز را مقابل دوربین ببرند.

گودرزی با اشاره به همکاری خود با افخمی نیز بیان داشت: تا به حال تجربه همکاری مشترک با ایشان را نداشتم و خیلی خوشحالم که در این اثر بازی می‌کنم.

این بازیگر درباره قصه و نقش خود در این سریال گفت: قصه این سریال در بیمارستان می‌گذرد، اما ربط مستقیمی به بیمارستان و کاراکترهای آنجا ندارد و اپیزودها و قصه‌هایشان بر اساس افرادی که در قصه در حال رفت و آمد هستند تغییر می‌کند.

بازیگر سریال «دور دست‌ها» ادامه داد: چندی پیش نیز به دعوت جلیل سامان ایفاگر نقش مادر «روزبه» یکی از شخصیت‌های اصلی سریال «نفس» شدم. این شخصیت از لحاظ سنی بزرگتر از خودم بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------