آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

بنیامین از رفتن نسیم تا بازی در "سلام بمبئی" / "دنیا دیگه مث تو نداره" در جهان طنین انداز شد



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,بنیامین

 امروز تولد بنیامین بهادری است به همین بهانه نگاهی داشته ایم زندگی هنری و شخصی این خواننده جوان و اتفاق هایی که در مدت اخیر برای او رخ داد.

به گزارش میزان، بنیامین بهادری خواننده جوان موسیقی پاپ در هجدهمین روز از شهریورماه سال 1361 متولد شد.

بنیامین در ۱۹سالگی به فراگیری گیتار و قبل از شروع به کار حرفه‌ای به ترانه‌سرایی ‌پرداخت و سپس به‌صورت حرفه‌ای آهنگسازی را آغاز کرد. در این مدت در چند آهنگ و ترانه با خوانندگان دیگرِ موسیقی پاپ همکاری داشت و یک آلبوم به نام «گل های رنگین‌کمان» برای کودکان ساخته و سرانجام با آلبوم "بنیامین 85" خوانندگی را به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد.

"بنیامین 85"، "بنیامین 88"، "بنیامین 93" و "بنیامین 94" چهار آلبومی است که در کارنامه هنری این خواننده جوان دیده می شود.

بنیامین که به خوبی با شیوه جذب مخاطب آشنا است و با خواندن قطعه "دنیا دیگه مث تو نداره" محبوبیت بسیاری نزد مخاطبان موسیقی پاپ پیدا کرد، در 29 آذر سال 1392 همسرش نسیم را از دست داد.

این اتفاق در حالی در یکی از خروجی های بزرگراه شهید باکری رخ داد که نسیم همسر بنیامین پشت فرمان بود و بارانا دخترشان نیز در ماشین حضور داشت.

بنیامین پس از فوت همسرش، قطعه "یه خونه" را برای نسیم خواند. بنیامین حدود 5 ماه پس از درگذشت نسیم، در سالن میلاد روی صحنه رفت.

نیما وارسته که همراه با علی منصوری رهبری ارکستر بنیامین را بر عهده داشتند، در اردیبهشت ماه سال 93 با موسیقی زندگی وداع گفت و این اتفاق تاثیر دیگری بر روح و روان بنیامین برجای گذاشت چراکه با این حال که مدت زیادی از فوت همسرش نمی گذشت، این بار دوست و همکار خود را نیز از دست داد.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,بنیامین

 

بنیامین در پائیز سال گذشته با همسر جدیدش شایلی ازدواج کرد.

این خواننده همچنین در فیلم سینمایی "سلام بمبئی" به کارگردانی قربان محمدپور هم خوانده و هم بازی کرده است. بنیامین در این اثر سینمایی با محمدرضا گلزار هم بازی بوده است.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,بنیامین

 

بنیامین از ۱ می ۲۰۱۰ (۱۱ شهریور ۱۳۸۹) به مدت دو ماه و نیم در کشورهای آمریکا و کانادا به اجرای کنسرت پرداخت که اولین نوبت برگزاری کنسرت وی در شهر لس‌آنجلس بود. شهرهای بعدی که می‌بایست بنیامین در آن ها به اجرای کنسرت می‌پرداخت عبارت بودند از: واشنگتن، نیویورک، دالاس، سن‌دیگو، شیکاگو، و بعد از ۳ هفته استراحت، در شهرهای تورنتو، مونترال و ونکوور. در این تور به‌دلیل هزینهٔ بالای اعزام و اسکان نوازنده در آمریکا و همچنین مشکلات احتمالیِ روادید برای گروه همراه، از اعزام نوازندهٔ ایرانی خودداری شد و درعوض از نوازندگان آمریکایی کمک گرفته شد. اجرای این کنسرت با مخالفت‌هایی از جانب چندین شبکهٔ تلویزیونی فارسی‌زبان لس‌آنجلس همراه شد. با این وجود، در تالار لس‌آنجلس و با حضور ۶۰۰۰ ایرانی، اولین اجرای بنیامین انجام شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------