انتظار مردم برای بازگشت «فرار از زندان»



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,فراراز زندان

از وقتی شبکه فاکس اعلام کرد که سریال محبوبی که سال‌ها پیش به پایان رسید دوباره با قسمت های جدید روی آنتن می رود، بازخوردهایی که در رسانه‌های اجتماعی دیده شد خیره کننده بوده است.

به گزارش بانی فیلم،از راه رسیدن ماه سپتامبر به معنی از راه رسیدن مجموعه‌ای وسیع از سریال های تلویزیونی است، اما به نظر می‌رسد مخاطبان بیشتر از همه منتظر بازگشت یک سریال هستند: «فرار از زندان».


با استناد به آمار سایت لیسِن فِرست میدیا، بین ماه های مه و آگوست، این سریال درام که در سال ۲۰۰۹ با فیلم تلویزیونی «آخرین فرار» به پایان رسید، بیش از ۱۹٫۵ میلیون ارتباط در رسانه های اجتماعی به وجود آورده است. اگر بخواهیم این رقم را خلاصه توصیف کنیم، باید بگوییم که ۲۰ بار بیشتر از هر سریال تلویزیونی دیگر است؛ قضیه وقتی جالب تر می‌شود که بدانید دومین سریالی که مردم بیشتر از همه درباره آن در رسانه‌های اجتماعی صحبت کردند یعنی «این ما هستیم»، تنها ۱٫۵۶ میلیون پست رسانه‌ای به وجود آورد.


سومین سریال حاضر در لیست هم ریبوت «مک گایور» با ۵۵۸٫۰۷۳ بازخورد است که روز بیست و سوم سپتامبر در ایالات متحده روی آنتن می‌رود.


قابل درک است که هواداران به شدت مشتاق بازگشت «فرار از زندان» باشند؛ به هر حال هفت سال از زمانی که برای آخرین بار مایکل اسکوفیلد و همراهانش را دیدیم می گذرد، اما اینکه دوستداران این سریال تا چه حد هیجان‌زده هستند خیلی جالب است. جیسون کلاین، مدیر عامل و موسس لیسن فرست میدیا می گوید: «ارقام مرتبط با فرار از زندان نشان می‌دهند که بازگشت این سریال قرار است با درجه‌ای بسیار بالا از شور و شوق از سوی هوادارانی مواجه شود که سال هاست دل شان برای این سریال تنگ شده است.»


البته این را هم باید گفت که اگر نگرانید داستان بازگشت ۱۰ قسمتی «فرار از زندان» از فرمول قابل اعتماد و محبوب اصلی سریال دور شود، به هیچ وجه جای نگرانی نیست: با تریلری که مدتی پیش از سریال جدید منتشر شد، معلوم شد که مایکل اسکوفیلد زنده است، در زندان گیر افتاده و برای فرار کردن به کمک نیاز دارد!


شخصیت‌های آشنای سریال هم همه بازمی‌گردند: تئودور بگول ملقب به «تی بگ» با نقش‌آفرینی رابرت نپر کسی است که به لینکلن با بازی دامینیک پرسل، برادر بزرگتر اسکوفیلد اطلاع می‌دهد مایکل زنده و در زندان است. بعد از کمک گرفتن از «بیوه» مایکل یعنی سارا تانکردی با بازی سارا وین کَلیز، همان پزشک سابق زندان فاکس ریور که در فصل اول با او آشنا شدیم، نقشه هایی ترتیب داده می شود تا مایکل از زندان فراری شود.


ونتوورت میلر که با بازی در نقش مایکل اسکافیلد در این مجموعه تلویزیونی به شهرت رسید، بازیگر نقش اصلی این سریال بود که در این فاصله در یکی دو فیلم بازی کرد و در عین حال به نوشتن فیلمنامه هم روی آورد. او که متولد بریتانیا و بزرگ شده بروکلین است، در پرینستون زبان و ادبیات انگلیسی خوانده و به همین دلیل به نوشتن علاقه دارد.


یکی از فیلمنامه‌های میلر در این فاصله «سوخت‌رسان» بود که او آن را ظرف چهار هفته نوشت واین فیلمنامه را با نام مستعار تد فالک ارایه کرد. او گفت این کار را به این دلیل کرده که می خواست فیلمنامه خودش جایگاه خودش را پیدا کند و نمی خواست به دلیل اسم او احتمالا با دیدگاه مثبت یا منفی از پیش تعیین شده روبه رو شود. این فیلمنامه به سرعت با تایید تهیه کنندگان روبه رو شد و جودی فاستر و کری مولیگان ابتدا برای بازی در آن انتخاب شدند. میلر بعد به نوشتن فیلمنامه ای دیگری درباره همین موضوع پرداخت . وی در فیلم «اتاق زیرشیروانی» نیز با جیمز مردسن بازی کرد که سپتامبر ۲۰۱۳ اکران شد. «فرار از زندان» ژانویه ۲۰۱۷ روی آنتن می‌رود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------