روزهای پایانی تصویربرداری سریال «بازگشت» در بام گرگان



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,بازگشت

سریال تلویزیونی «بازگشت» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری آخرین روزهای تصویربرداری را در بام گرگان پشت سر می گذارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی این مجموعه تلویزیونی، بخش عمده ای از تصویربرداری «بازگشت» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری انجام گرفته است و این روزها در بام گرگان ادامه دارد و بازی بازیگرانی چون مجید مشیری، حسین عابدینی و قاسم زارع در این مجموعه به پایان رسیده است.

این مجموعه تلویزیونی که در ١٣ قسمت ٤٠ دقیقه‌ای و با موضوعی اجتماعی و خانوادگی برای پخش در یکی از شبکه های سراسری تلویزیون آماده می شود، در هفته های گذشته در لوکیشن هایی چون امامزاده عبدالله (ع) و جنگل توسکستان گرگان تصویربرداری شد و بخش زیادی از تدوین آن که همزمان با تصویربرداری آغاز شده بود نیز انجام شده است.

اوایل هفته آینده تصویربرداری «بازگشت» به پایان خواهد رسید و بازیگرانی چون حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، کاوه خداشناس، سوگل طهماسبی، امین گلستانه، مهری آل آقا و زهره حمیدی به ادامه ایفای نقش خود در این مجموعه خواهند پرداخت.

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «بازگشت» آمده است: زندگی می گذرد با روزها و شب‌هایش، با اتفاقاتش و گذشته‌ای می سازد. گذشته‌ای که در زمان گم شده است، اما بعضی از گذشته ها دوباره در آینده اتفاق می افتند و ما را در زمان گم می کنند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,بازگشت

 

حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، کاوه خداشناس، امین گلستانه، مهران رجبی، سوگل طهماسبی، مجید مشیری، حسین عابدینی ، قاسم زارع، زهره حمیدی، زهره صفوی، مهری آل آقا و نسرین نکیسا اسامی بازیگرانی هستند که در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
عوامل سریال «بازگشت» عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: حسین عامری، نویسندگان: حسین عامری، رضا بهشتی، براساس طرحی از: مرجان اشرفی‌زاده، علی اصغری، برنامه‌ریز: امیر رونقی، منشی صحنه: مریم طریقی نژاد، عکاس: نیما باستانی، مدیرتصویربرداری: ناصر کاووسی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، صدابردار: مجید هاشمی پور، طراح گریم: حسین اردستانی، تدوینگر: منوچهر صانعی، صداگذار: بابک حسناتی، موسیقی: احمد مهدی، مدیرتولید: عابد رنجبر، ناظر کیفی: رضا ایمانی و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------