آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

آییش موتورش را به «دورهمی» اهدا کرد / ابراز پشیمانی حمید عسکری از ورود به بازیگری



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,دورهمی

....



«دورهمی» شب گذشته میزبانی فرهاد آییش و حمید عسکری خواننده پاپ کشورمان بود.
آییش موتورش را به «دورهمی» اهدا کرد/ ابراز پشیمانی حمید عسکری از بازیگری
به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «دورهمی» شب گذشته به میزبانی فرهاد آییش بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و همچنین حمید عسکری خواننده پاپ کشورمان به روی آنتن رفت.
 
مهران مدیری کارگردان این برنامه تلویزیونی در نخست پس از سلام و تشکر از حضور تماشاگران در استودیو ، درخصوص موضوع اعتماد صحبت کرد و میزبان اولین مهمان خود فرهاد آییش شد.
 
آییش در ابتدا پس سلام و ابراز خرسندی از حضورش در این برنامه در خصوص تحصیل در آمریکا و ورود به عرصه بازیگری گفت: در آمریکا عکاسی و فیلم سازی خواندم و کم کم در گروه تئاتر آمریکایی با یک خانم و آقای بازیگر هنر بازیگری را شروع کردم.

وی از علاقه‌اش به نواختن ویولون و دلایل نرسیدن به این علاقه خود گفت. همچنین در خصوص معنی کلمه «آییش» بیان کرد: در یکی از شعر نیما یوشیج دو تا لغت «آیش» و «آییش» وجود داشت و بعد از اینکه به دنبال معنی آن رفتم، به معنی کلمه «آییش» رسیدم و در زبان مازندرانی یعنی تیکه‌ای از زمین‌های برنج است.
 
آییش از عشق و علاقه‌اش به مائده طهماسبی همسرش و نحوه آشنایی و ازدواجش گفت.
 
وی درخصوص تحصیل در دوره‌های آکادمی و غریزه‌ای بودن این حرفه اظهار داشت: به عقیده من در ایران بازیگران خوبی در سه عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون داریم و در سینمای ما مرحوم کیارستمی رکورد کار را زده است و توانسته‌ایم بازیگران خوبی را در عالم هنر خودمان داشته باشیم.
 
آییش ادامه داد: اصولا این مسئله را علمی نگاه کردن یک معضل است و در آخر این غریزه است که کمک می‌کند.
 
بازیگر نمایش «راپورت های شبانه دکتر مصدق» با بیان اینکه نوشته‌هایم را بیشتر دوست دارم، عنوان کرد: فکر می‌کنم نوشته‌های من در زمان و به زبان دیگری ارائه می‌شود. این روزها برای کارگردانی تنبل شده‌ام و در بازیگری آزادتر هستم.
 
وی در ادامه این گفتگو از نداشتن صفحه شخصی در فضای مجازی و برآورده شدن رویاهای خود گفت.

آییش افزود: عاشق سفر هستم و هیچ وقت با خودم دوربین نمی‌برم و در لحظه از طییعتش لذت می‌برم.
 
و در پایان با ابراز خوشبختی کامل و شاکر بودن در برابر خداوند، موتور سیکلت خودش را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.
 
پدرم مخالف سرسخت حضورم در موسیقی است
 
همچنین در ادامه این برنامه حمید عسکری به عنوان دومین مهمان شب گذشته روبروی مدیری نشست و از داشتن غرور و ساختن حاشیه پیرامون زندگی‌اش گفت.
 
عسکری در خصوص نحوه ورودش به عرصه موسیقی و علاقه نداشتن پدرش به این حرفه توضیح داد: من از بچگی به موسیقی علاقه داشتم و سال سوم راهنمایی بودم که به پدرم گفتم اما ایشان علاقه‌ای به حرفم نشان نداد. تا اینکه کم کم من خودم شروع به کار کردم و به تهران آمدم.
 
وی ادامه داد: پدرم به موسیقی سنتی علاقه دارد و بعد از این سالها و برگزاری کنسرت‌های مختلف، پدرم برای اولین بار به کنسرت اصفهان آمد.
 
خواننده قطعه «دختران حوا» درباره قطعه‌های عاشقانه خود و آشنایی با همسرش گفت.
 
همچنین در خصوص چگونگی حضورش در دو فیلم سینمایی بیان کرد: از 80 میلیون جمعیت، احتمالا 70 میلیون نفر به بازیگری علاقه دارند و منم برحسب وسوسه در دو فیلم سینمایی «عشق، شانس، تصادف» و «دو دوست» را بازی کردم.
 
وی افزود: به عقیده من اصولا پروژه‌هایی که به سمت خواننده‌ها می روند اعتماد به نفس لازم را ندارند. به هر حال، هر کسی را بهر کاری ساختند و من برای بازیگری نیستم و تصمیم به ادامه آن را ندارم.
 
عسکری از کاور کردن دو قطعه گفت و در خصوص کپی کردن اثر اظهار داشت: کاری بوده که کاور کردم ، اما با ذکر منبع و صاحب اثر بوده است. هر کسی که آلبوم را اورجینال خریده باشد این منبع را دیده و افراد کثیری که از سایت ها کپی کردند متوجه این موضوع نشده اند.
 
وی پیرامون خواندن قطعه برای تیتراژهای تلویزیونی بیان کرد: من زیاد تیتراژ برای تلویزیون نخواندم. اصولا اکثر خواننده‌هایی که برای رسانه میخوانند افراد موفقی هستند و همیشه افراد موفق پیشنهادهای بهتری دارند.
 
عسکری در پایان با بیان اینکه دست پدر و مادرم را می‌بوسم و قدردان زحماتشان هستم، ساعت اهدایی از کنسرت کانادای خود را به موزه «دورهمی» تقدیم کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------