آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نجات جان بازیگر «پایتخت» با سازدهنی / نسرین نصرتی در «دورهمی» از آینده کاری‌اش گفت



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,دورهمی

نسرین نصرتی در برنامه «دورهمی» از نحوه انتخابش برای سریال «پایتخت» و تجربه‌های بازیگری‌اش گفت.

 به گزارش خبرآنلاین، برنامه «دورهمی» که شامگاه جمعه دوم مهرماه با موضوع رزق و روزی روی آنتن شبکه نسیم رفت، میزبان نسرین نصرتی، بازیگر تئاتر و تلویزیون بود.

 

در ابتدا، نصرتی درباره شروع به کارش در تئاتر گفت: «من از پشت صحنه تئاتر شروع کردم و یکبار که بازیگر کار نیامد، من جای او بازی کردم و شروع کارم از اینجا بود، بعد از آن هم در کار «تا ثریا» با سیروس مقدم همکاری کردم.»

 

این بازیگر افزود: «برای کار در «پایتخت» به دلیل همکاری قبلی با محسن تنابنده، تست ندادم و فقط ۲۰روز تمرین کردم.»

 

او در پاسخ به مهران‌مدیری که سن و زمان اردواجش را پرسید، گفت: «۴۰سال دارم و سال ۸۸ ازدواج کردم که من و همسرم بعد از ۱۰سال به هم رسیدیم.»

 

این بازیگر درباره نجات جانش به وسیله ساز دهنی در کودکی گفت: «من خیلی پرحرف بودم و پدرم یکبار سوغاتی برایم ساز دهنی آورد. من شب و روز ساز می‌زدم تا اینکه یکبار صدای سازم قطع و سبب نگرانی مادرم می‌شود که متوجه می‌شوند من دچار گاز گرفتگی شده‌ام.»

 

نصرتی در پاسخ به مهران مدیری که از اصلیتش و صحبت با لهجه مازنی در سریال «پایتخت» پرسید، گفت: «من اهل تهران هستم و این لطف مازندرانی هاست که این لهجه را از من قبول کردند و من را همشهری خود پنداشتند.»

 

این بازیگر در ادامه از ثبت نام در رشته طراحی لباس در مجارستان برای گرفتن پاسپورت و مهاجرت گفت که بعد‌ها منصرف شده و در ایران مانده است.

 

نسرین نصرتی آینده کاری‌اش را اینگونه توصیف کرد: «ترجیح می‌دهم که اگر زمانی بخواهم نقش تکراری بازی کنم، اصلا دیگر بازی نکنم. دوست دارم در آینده وارد سینما هم بشوم و البته همیشه دلتنگ تئاتر هستم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------