روایت "پوراندخت مهیمن" از همسایه‌ها / پخش جدیدترین اثر معیریان از آذر ماه



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مهیمن با اشاره به اینکه از روز اول تصویربرداری جلوی دوربین سریال "همسایه ها" قرار گرفته، از نبود فیلم و سریال به عنوان عاملی غصه دار، سخن گفت.

پوراندخت مهیمن بازیگر سریال تلویزیونی "همسایه ها" در گفت و گو با میزان گفت: سریال تلویزیونی "همسایه ها" زمینه‌های طنز دارد و بنده در این اثر نقش مادر یک پسر را بازی می کنم که در حقیقت خانواده ای شهرستانی هستیم.

 

وی ادامه داد: با ورود این مادر و فرزند به شهر تهران، اتفاق‌هایی رخ می دهد که ادامه این داستان ها را در این سریال مشاهده می کنید.

 

مهیمن تصریح کرد: با توجه به اینکه این سریال چند روزی است که کلید خورده اما بنده به تناسب نقشم و ویژگی های آن، از روز اول جلوی دوربین رفته ام. 

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: بنده به دلیل حضور در پروژه‌های دیگر از ابتدا با عوامل سریال "همسایه ها" صحبت کرده ام که نقشم چندان زیاد نباشد تا بتوانم به سایر فعالیت هایم نیز رسیدگی کنم.

 

مهیمن همچنین یادآور شد: پس از اینکه در چند قسمت ابتدایی سریال "همسایه ها" حضور دارم، نقشم به طور موقت قطع می شود و سپس در دوره زمانی دیگری وارد سریال می شوم و این روند برای بیشتر شخصیت های این سریال تلویزیونی، رخ می دهد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به حضور آرش معیریان به عنوان کارگردان سریال "همسایه ها" و همچنین سایر عوامل حاضر در این اثر تلویزیونی، امیدوارم شاهد تولید سریالی قابل توجه باشیم که مردم از تماشای آن شاد شوند.

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس صحبت های انجام شده، تصور می کنم این سریال از آذرماه میهمان مخاطبان شبکه دو سیما شود.

  

گفتنی است، سریال تلویزیونی "همسایه ها" به کارگردانی آرش معیریان و تهیه کنندگی علیرضا سبط احمدی، با بازی هنرمندانی چون سید جواد رضویان، پوراندخت مهیمن، سپند امیرسلیمانی، آرام جعفری، بهاره رهنما، محمود جعفری، نعیمه نظام دوست، سمانه پاکدل و اصغر سمسارزاده هم اکنون نخستین روزهای تصویربرداری را در غرب تهران پشت سر می گذارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------