هفت قسمت «علی البدل» آماده شد / احتمال پخش در نوروز



الهام غفوری تهیه کننده «علی البدل» درباره این سریال بیان کرد که هنوز زمان پخش اعلام نشده است اما برای پخش نوروز مناسب است.

 به گزارش مهر،  الهام غفوری  با اشاره به سریال «علی البدل» به کارگردانی سیروس مقدم که مدتی است تصویربرداری آن به پایان رسیده است، گفت: در حال حاضر در حال مراحل فنی پس از تولید این مجموعه از جمله مونتاژ، صداگذاری و موسیقی سریال هستیم.

 اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,علی البدل

 

وی ادامه داد: فکر می‌کنم این بخش ها حدود دو ماه طول می‌کشد چراکه سریال «علی البدل» پروژه‌ای با لوکیشن های سخت بود. البته همه کارهای ما سنگین بوده اند اما چون زمان تولید و پخش یکی می شد سریعا کار را به پخش می رساندیم.

 

تهیه‌کننده سریال «علی البدل» درباره زمان پخش این اثر عنوان کرد: هنوز زمان پخش این سریال را به ما اعلام نکرده‌اند اما برای پخش نوروز مناسب است.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,علی البدل

 

وی در پایان درباره قسمت های این سریال نیز گفت: تاکنون ۷ قسمت از سریال آماده شده و اگر قرار باشد این مجموعه در نوروز پخش شود به ۱۳ قسمت تبدیل خواهد شد.

 

قصه «علی البدل» در روستایی در ناکجاآباد اتفاق می افتد و روایتی طنز دارد که به قلم محسن تنابنده و خشایار الوند نوشته می شود و سیروس مقدم کارگردانی آن را بر عهده دارد.

 

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: من «علی البدل» هستم. فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی، حرف نزنم می گویند لالی حرف بزنم می گویند حق رای نداری. خلاصه هم هستم، هم نیستم.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,علی البدل

 

مهدی هاشمی، مهدی فخیم زاده، احمد مهرانفر، حسین محب اهری، هادی کاظمی، هومن حاجی عبداللهی، محمود جعفری، عزت الله رمضانی فر، بهرام افشاری، فروغ قجابگلی، هدیه آزاده، مهسا باقری، فرشته گلچین، آرزو نبوت، میثم چگینی و محسن تنابنده از بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,علی البدل

 

  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------