سرقت در «مرز خوشبختی» برای نوروز 96



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» با موضوع یک نخبه علمی و ماجراهایی که برای او پیش می‌آید برای پخش در نوروز ۹۶ ساخته می شود.

 به گزارش مهر، مجموعه تلویزیونی «مرز خوشبختی» نوشته علی خودسیانی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه کنندگی مهران رسام برای نوروز ۹۶ آماده پخش می شود.

 

این مجموعه که نگارش آن به نیمه رسیده است قصه چهار جوان را روایت می کند که یکی از آنها به عنوان شخصیت محوری این قصه با قرار گرفتن در موقعیت های جالب و مفرح مجبور می شود قبل از آغاز سال جدید از تهران به شهر محلات سفر کند.

 

کاراکتر اصلی قصه، جوانی شهرستانی است که برای تحصیل به تهران می آید و جزو نخبگان علمی می شود. او به خواهر دوستش که در یک طلافروشی کار می‌کند علاقه دارد اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست...

 

بخشی از این مجموعه که با تعقیب و گریز همراه است در تهران و بخش عمده آن در محلات جلوی دوربین می رود که یکی دیگر از کاراکترهای اصلی قصه آنجا زندگی می کند.

 

این مجموعه که این روزها بازیگران خود را قطعی می کند برای پخش نوروز 96 در شبکه ۲ سیما آماده می شود و به کارگردانی حسین سهیلی زاده جلوی دوربین می رود که اخیرا سریال «پریا» را روی آنتن داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------