موسیقی را بو کنید و فیلم‌ها را بشنوید! / طنز



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,اصغرفرهادی

یکی از مسئولان اسبق سازمان سینمایی با مصاحبه اخیر خود نقطه‌نظری را اعلام کرده که هنر هفتم را از اینجا برده آنجا!

روزنامه آرمان، ماجرا از این قرار است که معاونت اسبق سینمایی در مورد فیلم فروشنده آخرین ساخته اصغر فرهادی گفته «شنیده‌ام که این فیلم، فیلم خوبی نیست و فرهادی در این فیلم دچار پسرفت شده است».دوستان دقت کنند که استاد در مورد این فیلم «شنیده»، «ندیده!». یعنی چشم‌بسته فیلم را نقد کرده و نقد جهانی را از آنجا به اینجا برده است.

 

این استاد بزرگ که در گذشته با لابی‌گری (به قول خودش!) توانسته بود اسکار را به فرهادی تقدیم کند، اعلام کرده که ما باید فیلم‌های استراتژیک را برای اسکار معرفی کنیم.این درحالی است که ما بازی‌های استراتژیک زیادی مانند «کلش آف کلنز!» داریم اما در سینما فیلم استراتژیک نداریم و در واقع ایشان یک ژانر جدید را به سینما اضافه کرده است.هرچند در زمان مدیریت ایشان نیز ژانر کشکی-تخیلی هم به سینما اضافه شده بود و در واقع این دومین کشف دوستان است.

 

یک زمانی ما این تخصص را داشتیم که افرادی که موسیقی گوش نکرده بودند را به عنوان مسئول موسیقی انتخاب می‌کردیم؛ یعنی فرد مورد نظر در طول زندگی‌اش حتی موسیقی را«بو» هم نکرده بود، اما تصمیم گیری کلان حوزه موسیقی به عهده ایشان بود. اما با پیشرفت‌هایی که هر سال صورت می‌گیرد، ما کسی را به سینمای جهان و کهکشان راه شیری معرفی کرده ایم که فیلم‌ها را ندیده نقد می‌کند. حتی نوستراداموس هم نمی‌تواند این‌طوری پیش بینی کند، یا حداقل اولین چیزی که به ذهنش رسیده را با صدای بلند نگوید!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------