مهران رجبی ادامه‌ دهنده‌ نقش محسن تنابنده



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,مهران رجبی

مهران رجبی این روزها در مجموعه «سرزمین کهن» کمال تبریزی ایفای نقش می‌کند. او که در فاز سوم این سریال حضور دارد میانسالی نقشی را ایفا می‌کند که محسن تنابنده دوران جوانی آن را در فازهای قبل بازی کرده است.

به گزارش ایسنا، مهران رجبی این روزها در مجموعه «سرزمین کهن» کمال تبریزی ایفای نقش می‌کند. او که در فاز سوم این سریال حضور دارد میانسالی نقشی را ایفا می‌کند که محسن تنابنده دوران جوانی آن را در فازهای قبل بازی کرده است.

 

این بازیگر در گفت‌وگو با ما درباره‌ی همکاری‌اش با کمال تبریزی یادآور شد: پیش از این در مجموعه «دوران سرکشی» و فیلم سینمایی «مارمولک» با آقای کمال تبریزی همکاری داشتم و «سرزمین کهن» سومین همکاری‌ام است. در این سریال ظاهرا بزرگ شده نقش مرتضی که محسن تنابنده آن را ایفا کرده است را ادامه می‌دهم.

  

او درباره‌ی نقش خود توضیح داد: مرتضی آدمی است که خیلی شش‌دونگ نیست. به لحاظ هوشی و ظاهری آدمی پایین‌تر از یک فرد معمولی است و خیلی هم در رابطه با مسائل سیاسی باهوش نیست. کمی سنتی فکر می‌کند و خیلی نمی‌خواهد همه چیز به هم بخورد. اما به انقلابیونی که در فیلمش هستند اعتماد دارد. آن‌ها رفیقش هستند در جوارش زندگی می‌کنند و به خاطر فامیلی قبولشان دارد و عقیده آن‌ها را می‌پذیرد. اما جاهایی عقلش نمی‌رسد که خوب و بد در امور سیاسی کدام است و فقط یک آدم باحال، با معرفت و فامیل‌دوست در این مجموعه است.

 

مهران رجبی درباره‌ی حاشیه‌هایی که پیش از این در قبال مجموعه «سرزمین کهن» به وجود آمد و منجر به توقف دوساله آن شد، اظهار کرد: آن موقع که این اتفاق افتاد بازیگر این سریال نبودم، اما فکر می‌کنم در مقطعی شبکه‌های اجتماعی به این قضیه دامن زدند؛ وگرنه این سریال نه بالفطره هدفی برای تخریب کسی دارد و نه به خودش اجازه می‌دهد به کسی توهین کند، اما تشابه اسمی و سوءاستفاده هدایت شده و دقیق بعضی از عواملی که کاربر شبکه اجتماعی هستند، این امر را بزرگ کرد. در حالی که خیلی از مردم هیچگاه فکر نمی‌کردند دامن زدن به این اتفاق چه تبعاتی را ممکن است دنبال کند. این است که به طور طبیعی نمی‌دانم چه عواقبی ایجاد می‌شود؛ بنابراین «سرزمین کهن» بیشتر درگیر استفاده‌های بد از شبکه‌های اجتماعی شد.

 

این بازیگر در پایان گفت‌وگوی خود درباره همکاری‌اش با سروش صحت در مجموعه «لیسانسه‌ها» به تهیه‌کنندگی رضا جودی گفت: تاکنون فقط یک بار سر این کار رفته‌ام و هنوز فیلمنامه را هم ندیده‌ام. اما با توجه به اینکه آقای صحت اشاره کردند و آقای جودی هم از دوستان بنده هستند، قراردادمان را سفید امضا کردیم و هنوز کار به فیلمنامه نکشیده است.

 

او گفت: تا زمانی که همکاری‌ام با مجموعه «سرزمین کهن» به اتمام نرسد، به «لیسانسه‌ها» ملحق نمی‌شوم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------