نادری: پورسرخ و آرمان در یک سریال جدید / "مرز خوشبختی" هفته آینده در محلات کلید می‌خورد



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

سریال تلویزیونی " مرز خوشبختی" هفته آینده در شهرستان محلات کلید می خورد و بازیگرهایی همچون پوریا پورسرخ، مهدی سلوکی و امیر حسین آرمان جلوی دوربین می روند.

آیدین نادری مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی "مرز خوشبختی" در گفت و گو با میزان گفت: سریال "مرز خوشبختی" هفته آینده جلوی دوربین می رود و این اثر هم اکنون در مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران قرار دارد.

 

وی ادامه داد: سریال 15 قسمتی "مرز خوشبختی" داستان 3 جوان را روایت می کند که هر یک در زندگی خود با مشکلات مختلفی رو به رو هستند.

 

نادری تصریح کرد: شخصیت اصلی داستان، یک جوان شهرستانی است که با آمدن به تهران ، در رده نخبه های علمی قرار می گیرد.

 

وی اظهار کرد: این جوان شهرستانی به خواهر دوست خود، علاقه دارد اما پدر دختر به این وصلت راضی نیست و در ادامه روند داستان، شاهد رخ دادن رویدادهای دیگری هستیم.

 

مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی "مرز خوشبختی" در ادامه صحبت های خود، توضیح داد: پوریا پورسرخ، مهدی سلوکی و امیر حسین آرمان از جمله بازیگرهای این اثر تلویزیونی هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: شروع تصویربرداری سریال "مرز خوشبختی" هفته آینده در شهر محلات است. 

 

گفتنی است، سریال تلویزیونی "مرز خوشبختی" به کارگردانی حسین سهیلی زاده، تهیه کنندگی مهران رسام و نویسندگی علی خودسیانی در حالی تصویربرداری خود را آغاز خواهد کرد که از آن به عنوان سریال نوروزی شبکه 2 سیما نام برده شده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------