«بهنوش بختیاری» روانه بیمارستان شد/ عکس



بهنوش بختیاری که در تیرماه 1378 با محمدرضا آرین نویسنده کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرد ادامه داده است: «به خداوندی خدا ما می‌تونیم با بدی و حرفای ویران‌کننده آدما رو حتی بکشیم... چرا فکر می‌کنیم قلب انسان‌ها از فولاده... یا روح اونا آهنیه...

به گزارش ستاره ها؛ بهنوش بختیاری ضمن انتشار عکسی از خود روی تخت بیمارستان در صفحه اینستاگرامش نوشت: «بلایی که در عرض چند ساعت... تحت فشارهای عصبی شدید آدما می‌تونن سر هم بیارن... شاید یه عذرخواهی همه چیز رو درست کنه... کسانی که به عنوان همکار بهشون نگاه می‌کنی و بعد به خاطر غرور و تحکیم موقعیت، کارهایی ازشون می‌بینی که روح و جسمت کم میاره و نمی‌تونه حجم این همه نامردی و بی‌اخلاقی رو یک جا تحمل کنه...»

 

او که مرداد سال جاری برای نخستین بار با نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد روی صحنه تئاتر رفت در این متن که جملات آن جا به جا با سه نقطه هایی از یکدیگر جدا شده اند افزوده است: «شاید مرگ به اون سختی هم که ما فکر می‌کنیم نباشه... کافیه تصمیم بگیریم با رفتارمون کاری کنیم که هر آدمی رو تا مرز سکته و شاید هم مرگ ببریم...»

 

 بیشتر بخوانید: بیوگرافی بهنوش بختیاری از زبان خودش+ عکس های دیدنی از او

 

بهنوش بختیاری که در تیرماه 1378 با محمدرضا آرین نویسنده کارهای طنز مهران مدیری ازدواج کرد ادامه داده است: «به خداوندی خدا ما می‌تونیم با بدی و حرفای ویران‌کننده آدما رو حتی بکشیم... چرا فکر می‌کنیم قلب انسان‌ها از فولاده... یا روح اونا آهنیه... کار یه دفعه می‌شه... حسادت، بی‌مهری، بدخلقی، غرور و دروغگویی رو اگه سرکوب نکنیم... ممکنه بلاهای بدی سر مردم بیاریم...»

 

اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

 

بیشتر بخوانید: عکس دیدنی از 25 سالگی بهنوش بختاری

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------