شراره رخام: سرم هم برود، به GEM نمی‌روم



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,شراره رخام

رخام با اشاره به اینکه دوست ندارد در خارج از ایران وارد حرفه بازیگری شود، گفت: سرم هم برود، به شبکه GEM نمی روم.

شراره رخام بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با میزان گفت: تاکنون برخی صحبت‌های جانبی با من صورت گرفته اما از شبکه GEM پیشنهادی نداشته‌ام و به هیچ عنوان قصد رفتن به ترکیه را ندارم. به دلیل حضور عده ای از افراد سوءاستفاده گر ضد ایرانی در GEM اگر سرم هم برود، به این شبکه نمی روم.

 

شراره رخام بازیگر سریال "کلانتر 2" تصریح کرد: افراد حاضر در شبکه GEM بازیگرهای ایرانی را فریب می دهند و پس از اینکه این بازیگرها پل‌های پشت سرشان را خراب کردند و تمامی تکیه گاه های خود را در ایران از دست دادند، با این برخورد از سوی آن ها روبرو می شوند که از حالا به بعد تصمیمی برای ادامه همکاری با شما نداریم.

 

این بازیگر عرصه تلویزیون و سینما در ادامه صحبت های خود اظهار کرد: فکر رفتن از کشور، در واقع برای زندگی کردن است نه کار کردن. البته بنده مقیم خارج از کشور هستم اما در ایران زندگی می کنم و حضورم در خارج از کشور به شکل مسافرت انجام می شود اما مدتی است به این فکر می کنم که در خارج از کشور زندگی کنم اما در این راستا تنها چیزی که توانسته مرا نگه دارد، وابستگی به کشور و مردم کشورم است.

 

بیشتر بخوانید: سرنوشت تلخ بازیگران پس از قطع همکاری GEM TV 

 

 

بازیگر فیلم سینمایی "زنان ونوسی مردان مریخی" تصریح کرد: یک بازیگر نمی تواند به تنهایی تصمیم بگیرد که در کدام کشور زندگی کند چراکه بخش زیادی از علایق و وابستگی هایش، به مردم، قلب مردم و نگاه مردم جامعه اش مربوط می شود و به همین دلیل، دل کندنش سخت تر می شود و مهمترین دلیلی که باعث شده در چند سال اخیر نتوانم تصمیم صریحی برای رفتن بگیرم نیز همین موضوع است.

 

وی اظهار کرد: حدود نه سال قبل در آمریکا و پس از اینکه برای دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در جشنواره" Method Film Festival " و برای فیلم "پل سیزدهم" نامزد شدم، پیشنهادهای بسیاری برای بازی در این کشور به من ارائه شد اما نپذیرفتم چون نمی خواستم در خارج از ایران بازیگری کنم.

 

بازیگر فیلم سینمایی "آژانس ازدواج" همچنین اظهار کرد: اگر می خواستم برای بازیگری به خارج از ایران بروم همان 9 سال قبل رفته بودم. البته اگر کسی بخواهد درخارج از ایران بازی کند می تواند شرایط خود از جمله رعایت حجاب و یا رعایت موازین ایرانی و اسلامی را اعلام کند همان طور که  برخی از بازیگران با رعایت موازین اسلامی در خارج از ایران به ایفای نقش پرداختند.

 

وی همچنین توضیح داد: وقتی خداوند به یک هنرمند این لطف را می کند که یک جایگاه اجتماعی در جامعه پیدا کند و در همین راستا با لطف مردم روبرو شود، به طور معمول با عواطف مردم درگیر می شود و غیر از شخصیت فردی خود، یک شخصیت اجتماعی هم پیدا می کند.

 

رخام افزود: در چنین شرایطی بخش مهمی از انگیزه های اجتماعی یک هنرمند وابسته به بازخورد دریافتی او از جامعه می شود به این معنا که اگر بخواهد در یک جامعه زندگی کند، تنها به شرایط زندگی شخصی خود وابسته نیست بلکه به شرایط اجتماعی جامعه نیز وابسته می شود. 

 

بازیگر سریال "مسافر" یادآور شد: در این روند باید به این نکته اشاره کرد، فردی که هنرمند نیست و جایگاه اجتماعی یک هنرمند را ندارد، بسیار آزادتر و رهاتر می تواند درباره زندگی اش تصمیم بگیرد و در همان راستا حرکت کند اما فردی که به لطف خدا از یک جایگاه اجتماعی قابل توجه برخوردار می شود، تنهایی تصمیم گرفتن برایش بسیار سخت می شود.

 

بازیگر سریال تلویزیونی "پول کثیف" در خصوص مزاحمت های اینترنتی خاطرنشان کرد: متاسفانه درصدی از بیماران اینترنتی هستند که در شبکه های اجتماعی کاری به جز حمله کردن به بازیگرها و ناراحت کردن آن ها ندارند اما من به آنها کاری ندارم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------