خانواده مرحوم رشیدی «سارا و آیدا» را کلید زدند



اخباربازیگران,اخبارهنرمندان,رشیدی

احترام برومند و لی لی رشیدی صبح امروز دوم آبان ماه اولین پلان فیلم سینمایی «سارا و آیدا» به کارگردانی مازیار میری را کلید زدند.

به گزارش بانی فیلم،اولین پلان هفتمین فیلم مازیار میری صبح امروز با حضور احترام برومند و لی لی رشیدی همسر و دختر مرحوم داوود رشیدی در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی کلید خورد.

 

مازیار میری کارگردان «سارا و آیدا» در این مراسم گفت:من فیلمسازی در سینما را مدیون استاد رشیدی هستم. اولین فیلمم «قطعه ناتمام» هم با حضور ایشان کلید خورد. امیدوارم کلید زدن اولین پلان «سارا و آیدا» توسط دوست و رفیق همیشگی آقای رشیدی (احترام برومند) تا پایان کار حال و انرژی استاد را برای ما به همراه داشته باشد.

 

اولین پلان این فیلم با عکسی از مرحوم داوود رشیدی و با یاد بازیگر پیشکسوت سینمای ایران با حضور عوامل فیلم، بازیگران و خانواده رشیدی فیلمبرداری شد.

 

در این فیلم غزل شاکری، پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، سعید چنگیزیان و شیرین یزدان بخش به ایفای نقش می پردازند.

 

«سارا و آیدا» یک فیلم اجتماعی محسوب می‌شود که تمام فیلمبراری آن در تهران انجام خواهد شد.  فیلمنامه این فیلم توسط امیر عربی به نگارش در آمده و مجری طرح این پروژه همایون اسعدیان است.در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «سارا و آیدا دوستان صمیمی هستند که آبروی یکی از آنها به خطر افتاده و حالا باید به کمک هم شرایط را به حالت عادی بازگردانند، اما این دو دوست تا کجا پای یکدیگر می‌ایستند؟»

 

از عوامل تولید «سارا و آیدا» می توان به :مجری طرح: همایون اسعدیان، مدیر فیلمبرداری:حسین جعفریان، طراح صحنه و لباس:شیوا رشیدیان، طراح چهره پردازی:مهرداد میرکیانی، مدیربرنامه ریزی و دستیار کارگردان: مریم هژیروند، صدابردار:ساسان نخعی، مدیر تولید:حسین اکبری، گروه کارگردانی:مهدی لطیفی، نگار جنیدی، منشی صحنه:ندا آصف، فیلمبردار:امیر موسوی، دستیار فیلمبردار:مرتضی سبحانی، عکاس:آرزو اتحاد و مشاور رسانه ای:بیتا موسوی اشاره کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------